Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Problem z Oukitelem U10

19 kwi 2016, o 12:50

http://pl.aliexpress.com/store/2025030
Kupiłem 2 x Oukitel U10 od powyższego sklepu. Jeden działa dobrze, drugi ma problem z baterią. Ładuje się po 15h, nic nie pomaga. Kombinacja VolumeUP+Power nie działa i nie włącza Boot/Recovery, żeby zrobić pełny wipe batterystats. Dogadałem się ze sprzedawcą o wymianę - mam odesłać telefon do Niemiec (stąd go dostałem), pieniądze za transport mają zwrócić na Paypala. Telefony przyszły 06.04, więc kończy mi się 15dni na otwarcie dysputy. Sklep ma 1445 transakcji i 99.3% pozytywów. Czy mogę im zaufać i odesłać dziś kurierem, czy radzicie jednak poprosić o włączenie się do sprawy Aliexpressu?

Edit: Kilka dropbnych poprawek ;-) .

Re: Problem z Oukitelem U10

20 kwi 2016, o 13:21

Rozmowę prowadzisz na aukcji zakupionego przedmiotu ? Jeśli tak to masz rozmowę i udokumentowanie wszystkiego zrobione, więc nawet jak będziesz miał problem to i tak możesz wykazać że wszystko omówiłeś już wcześniej ze sprzedawcą, wydaje mi się że mozesz wyslac telefon kurierem w ciągu najbliższych 2-3 dni bez problemu powinni wiedzieć że go mają już u siebie więc w przeciągu max 10 dni powinieneś dostać zwrot od nich jak do 15 dni się nie wyrobią otwórz spór chwilę przed zamknięciem, uprzedź tez o tym sprzedawcę.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

1 maja 2016, o 12:50

Witam
Taki problem. Kupiłem w sierpniu 2015 telefon Doogee F3 od Black Peach Digital przez Aliexpress. Telefon był innego koloru niż zamówiony i trafił mi się brzydko poskładany (posklejany) egzemplarz. Nie było tragedii więc po prostu zgłosiłem ten fakt do sprzedawcy i otworzyłem spór. Ten zaproponował dodatkowe 10$ upustu i gratisowe słuchawki. Zgodziłem się, pieniądze dostałem, o słuchawkach chyba zapomnieli (nieważne).
Ostatnio pękł wyświetlacz w telefonie (w rogu na dole). Sprawa o tyle dziwna, że telefon noszę w kieszeni, nie rzucam. Telefon nie upadł. Po prostu rano podnosząc go ze stołu zauważyłem to dziwne pęknięcie. Obawiam się, że może to być efektem złego złożenia. Ekran został nierówno wpasowany w ramkę. U góry jest szparka między ramką a ekranem a na dole może jest za duży ścisk (i stąd pęknięcie). Takie moje podejrzenie.
I pytanie. Czy zgłosić to do sprzedawcy i z nim próbować coś załatwić (tyle, że drugiego sporu już nie otworzę), czy do producenta? Jak u nich wygląda ta procedura? A druga sprawa w przysłanym pudełku z telefonem nie było żadnej karty gwarancyjnej. Tylko instrukcja i karta bezpieczeństwa. Czy to stanowi jakiś problem?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

1 maja 2016, o 15:04

O ile gwarancja była na rok to wątpię że coś wskorasz bo widocznie wywarłeś gdzieś nacisk i dlatego pękł ekran i to nie będzie podlegało gwarancji. A co do karty gwarancyjnej to nic takiego nie ma praktycznie nigdy w pudełku tak że to norma. Do producenta też chyba nie ma sensu pisać. Ale jak to mówią próba nie strzelba, próbuj.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

7 maja 2016, o 11:04

Witam, mam takie pytanie do bywalców forum. Na everbuing.net dokonałem zakupu telefonu Oukitel k6000. Po 2-3 tygodniach paczka przyszła ( niestety do zapłacenia było jeszcze cło). Po 2 pełnym naładowaniu baterii zaczęły mi się pojawiać poziome paski na wyświetlaczu ( wygląda to jakby matryca była naruszona). Wysłałem do sklepu informację z reklamacją i otrzymałem 3 opcje rozwiązania problemu :
a) Zwrot telefonu do nich pod warunkiem ,że nie minęło jeszcze 30 dni , nastąpi zwrot pieniędzy w postaci ich punktów EB.
b) Zostawiam u siebie telefon a oni dają mi 20 $ częściowej rekompensaty
c) Wysyłają mi Zastępczy telefon za 70 $ , tutaj też bez zwrotu tego , który już mam.

Nie dali w ogóle opcji naprawy obecnego ...

Co byście mi doradzali wybrać ?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

7 maja 2016, o 19:19

Wybierasz co chcesz. Nikt nie wie, co dla ciebie będzie najlepsze

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

15 maja 2016, o 21:11

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Czy może mi ktoś napisać, jak to zaadresować na kopercie, bo strasznie dużo tego. Napiszcie jak wypełnić kopertę.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

15 maja 2016, o 21:13

Wydrukuj przyjacielu dwa razy , raz na kopertę , dwa na potwierdzenie nadania.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

15 maja 2016, o 21:22

zaqwsx napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Czy może mi ktoś napisać, jak to zaadresować na kopercie, bo strasznie dużo tego. Napiszcie jak wypełnić kopertę.


Nie ma znaczenia, bylebyś to wszystko zmieścił.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

15 maja 2016, o 21:23

Ale gdzie tu jest ulica, weź to przyjacielu rozpisz, bo koperty zabraknie, jak dam za dużą czcionkę. :mrgreen:
Odpowiedz