Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

26 paź 2015, o 12:00

Wysłalem telefon elephone P8000 na gwarancji i chinol napisał że jest uszkodzony wyświetlacz i muszę zapłacić 55 dolarów żeby mi naprawili, mogę jakoś wyegzekwować naprawę gwarancyjna, telefon nie włączał się i strasznie się grzał podczas ładowania, dioda od powiadomień się wogole nie święciła podczas ładowania, miałem filmik zrobiony z tej usterki, przed wysłaniem wyświetlacz był dobry żadnych uszkodzeń, odbierając przesyłkę też nie stwierdził uszkodzeń a tu nagle chce kasę bo tak producent twierdzi

Re: Tu uzyskasz pomoc w tłumaczeniu

27 paź 2015, o 10:10

haber7777 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Otrzymałem następną wiadomość takiej treści:
Thank you for your additional notes.
We are willing to help you the best we can. In order to do this we need more details
Please review my previous message sent on --- and our policy here :
http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html.
As we need your pictures/to be able to assess the issue and offer you the right solutions.
Please kindly send the pictures or video . Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
Once we receive all the details above, we will be able to resolve this issue based on our warranty.
I look forward to hearing from you soon.
Thank you very much for your cooperation.

O co chodzi? Mam im przesłać zdjęcia telefonu z czarnym ekranem? Bo telefon po prostu nie działa. Nie bardzo rozumię tą wiadomość

Najlepiej to nakręć krótki film, podczas którego próbijesz uruchomić telefon i wyślij albo wrzuć na jakiś serwer. Obejrzą i odpowiedzą co dalej.

Re: Tu uzyskasz pomoc w tłumaczeniu

27 paź 2015, o 12:52

Najlepiej na serwer http://www.mediafire.com (taki jest podawany w opisie do sporu, więc nie ma problemu z dostępem w Chinach). Darmowy oczywiście.
Sam ostatnio tak przeprowadziłem spór, jak Chińczyk chciał filmu (bo wcześniej dostał zdjęcia).

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

28 paź 2015, o 15:56

Witam

Mam pytanie do wszystkich forumowiczów?
Czy po odesłaniu uszkodzonego sprzętu ktoś otrzymał full refund bez żadnego problemu. Ile trwa mniej więcej taki proces?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

6 lis 2015, o 21:02

Witam , miał ktoś taki problem bo szukam i szukam , zamówiłem buty przyszedł inny rozmiar dałem spór , sprzedający nie odpowiedział otrzymałem meila że gotówka wróci na konto , problem polega na tym iż płaciłem przez przelewy24 (nie wiem dlaczego zawsze płaciłem kartą ....)
Czy ktoś wie jak wygłada to w przypadku tego pośrednika
Pozdrawiam

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

6 lis 2015, o 21:06

Tak samo, pieniądze wrócą na konto.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

17 lis 2015, o 12:08

Witam. Mam pewien problem w porozumieniu się ze sprzedającym. Telefon chce odesłać na gwarancji (okres 3 miesięcy). Telefon doszedł do mnie 03.09.2015 (wysłany 22.08.2015) czyli 3 miesiące miną 03.12.2015 ?? Jednak od sprzedającego otrzymałem taką wiadomość:

"In this case,after the 3 month warranty period, buyer can still send the item back for repair. However, the buyer is responsible for paying all the shipping fees both ways.
Note: If the buyer has damaged the item(s), which invalidates the warranty and some components need to be changed, we will charge for the original value of the components. In that case customer is responsible for all shipping fees involved in the process.

Please confirm with us if you still need to send to us for repair.

Any further enquiry, please feel free to contact us.

Co w takiej sytuacji powinienem odpisać? Dodam jeszcze że zakupu dokonałem 14 sierpnia ale okazało się że nie mają takiego koloru jak zamówiłem i przeciągli do 22.08, awaria telefonu została zgłoszona 17 października i do tej pory trwają rozmowy ze sprzedawcą.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

17 lis 2015, o 14:27

Mam pytanie czy odsyłał ktoś telefon po okresie ochronnym
Gdzie gwarancja na telefon jak podaje chińczyk wynosi 12 mcy
Jak zostało to rozwiązane i w jakim czasie

Nie mogę już otwożyć sporu

Po wymianie maili Chińczyk podał adres do wysyłki i co teraz dalej.
Bo mając telefon cegłę wolałem odesłać do Chińczyka
Telefon odebrał 10 dni temu
Jak długo trwają naprawy w Chinach ?
Czy może mogę już pomachać na pożegnanie swojemu telefonowi ?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

17 lis 2015, o 20:28

rino38 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


ja walczę z chińczykiem 2 miesiąc na naprawę gwarancyjną i dziś dostałem informację od niego, że na ten telefon nie ma gwarancji. Chińczyk twierdzi że uszkodziłem wyświetlacz i muszę zapłacić 55 dolarów za naprawę. Pisałem do producenta ten też mnie olał, stwierdził że ich centrum serwisowe jest w innym mieście i dużo mają zwrotów i nie są w stanie sprawdzić czy mój telefon dotarł do nich na naprawę.
Telefon to ELEPHONE P8000. Telefon się wyłączył i podczas ładowania mocno się grzał, dioda powiadomień się nie świeciła. Mam film nagrany z tą usterką, producent jak i sklep mnie olewają. Pisałem do aliexpress i też mnie olali.

Miał ktoś taki problem? Potrzebuję pomocy w tej sprawie:(

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

17 lis 2015, o 20:40

Jeśli wszyscy Cię olewają to zwracałbym się do banku po chargeback z karty. Zbierasz całą korespondencję ze sprzedającym, serwisem, aliexpress, numery zamówień, płatności, zdjęcia i wysyłasz do banku na odpowiedni e-mail.
Odpowiedz