Zamówiłem dwie nowe karty. Jak dojdą to ocenie sam. Co do karty to nigdy tam nie mam dużych pieniędzy, a gdyby nawet doszło do komplikacji to stać mnie na prawnika aby im trochę krwi napsuć + odpowiednią laurkę im w sieci w wielu miejscach bym wystawił hehehe.
ps. Dwie karty bo jedną dla teściowej i jedną dla ojca. Teściowa swój numer sama dotychczas opłaca a ojca kartę obsługuje i opłacam ja a to jednak koszt około 30 zł na miesiąc. Jak się uda obniżyć koszty do zera będę zadowolony.
Ja zamówiłem sobie nowy numer u nich, bo właśnie ostatnio się rozglądałem za czymś jak najtańszym. Zobaczymy co to będzie. Podpiąłem u nich virtualka kartę od revoulta, po podpięciu zablokowałem kartę. Będę ją odblokowywał tylko na moment, gdy będę za coś płacił :D
Podepnij pustą wirtualkę bądź z jednym groszem na koncie bo co miesiąc pobierają opłatę 0zł, więc jak karta będzie zablokowana to nie przedłuży ci "abonamentu".
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.
Nazbierali danych, numerow, peseli i sie zwijaja xD to bylo mocno do przewidzenia. Tym, ktorzy dali sie nabrac pozostaje miec nadzieje, ze bez wiekszych problemow bedzie mozna uciec z numerem.
Ja także mam nadzieję, że nie będzie problemu z tym, że im podałem swoje dane. Jeden numer aktywny (i w nim zmieniłem kartę z ktorej miało ściągać należności na Revolut-a z Millenijnej) a na drugim nie aktywnym koncie nie mogę nic zmienić bo ... jest nie aktywna wiec i nie ma w teorii danych do zmiany. Napisałem do nich w sprawie poufnych danych i ogólnie RODO, ciekawe czy odpiszą?