Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez jarek65w » 8 gru 2015, o 18:13

igor_x napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro
Teraz to tylko japcoki
jarek65w
 
Posty: 166
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 19:23
Lokalizacja: Łódź Janów
Pochwały: 4
Telefon:: 4S,7S

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez skazi » 8 gru 2015, o 19:42

Potwierdzam słowa kolegi wyżej, jakieś 3-4 miesiące temu normalnie można było pogadać z konsultantem (wystarczyło trochę poczekać, jeśli była kolejka). Ostatnio kilka dni z rzędu o różnych godzinach próbowałem z kimś pogadać na live-chacie, ale prawie natychmiast wyskakiwało okienko że konsultanci zajęci i inne bzdury. Wg mnie po prostu olali live-chat i już go wcale nie używają. Na tickety też czasem odpowiadają po kilku, kilkunastu dniach.
skazi
AKTYWNY
 
Posty: 705
Dołączył(a): 26 maja 2015, o 14:59
Pochwały: 68
Telefon:: Xiaomi Mi5
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez igor_x » 9 gru 2015, o 01:56

jarek65w napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A udało Ci się to kiedyś czy to tylko taka "dobra rada" ?
Ja próbuję i konsultanci zbyt zajęci , każdy ticket zamykany (nieaktywny) po jednej odpowiedzi.
Dostajesz odpowiedz - analizujemy = zamknięty .
Kolejny ticket - możesz 1/...2/... 3/... = zamknięty .

Nie ma szansy na ciągłość konwersacji , nie masz możliwości odpisać co wybierasz bo następnego dnia nieaktywny/zamknięty.
Osłabia mnie taka "konwersacja" i gdyby to było 10$ pewnie bym odpuścił a tak otworze pewnie ze 20 ticketów jeszcze :-/ .
pozdro

Pisałem o czacie, nie ticket.

Ostatnio w czerwcu lub lipcu. Nie było problemu.
Sprawa nie była załatwiona przez ticket, tylko przez chat.
Być może coś się zmieniło od tamtej pory.
Cofnij się w tym temacie do tamtego okresu. Sam zobaczysz, iż wtedy było ok.

Jeśli towaru nie wyślą, musisz odczekać.
Potem do banku o zwrot. Dostaniesz bez problemu.
Sprzedam Xiaomi mi5 3/64
Info: PW
igor_x
AKTYWNY
 
Posty: 412
Dołączył(a): 24 mar 2015, o 21:18
Pochwały: 7
Telefon:: Xiaomi mi5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kombajnik » 9 gru 2015, o 03:02

A u mnie wręcz przeciwnie. Na GB mam 11 zakupów z czego każde zrealizowane szybko, sprawnie i bezproblemowo. Do 10 dni roboczych paczka w domu. Przedwczoraj nawet zamówiłem dwa razy przejściówkę z micro usb na usb typ c (2 osobne zamówienia), każde opłaciłem, a kilka godzin później miałem od nich ticket czy świadomie złożyłem dwa zamówienia tego samego przedmiotu, czy przez przypadek i że proszą o wiadomość. Po odpisaniu im na tego ticketa również po kilku godzinach podziękowali mi za odpowiedź.
kombajnik
VIP
 
Posty: 836
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 17:46
Pochwały: 20
Telefon:: Xperia XZ1 Compact
ROM: Stock

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez BUDZAK » 9 gru 2015, o 09:49

No u nich różnie jest ostanio zakupiłem 3 przedmioty dwa ostatnie wysłane od reki po kilku godzinach natomiast na zamówiony jako pierwszy na którym najbardziej mi zależy juz od 12 dni processing a miał być wysłany do max 5 dni roboczych na ticek odpowiadają wykrętami po dwóch dniach tak że niestety obsługa coraz gorsza a szkoda bo ceny mają naprawde dobre.
BUDZAK
 
Posty: 158
Dołączył(a): 1 lip 2013, o 00:58
Lokalizacja: Limanowa
Pochwały: 3
Telefon:: ZUK Z2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez jarek65w » 9 gru 2015, o 19:43

@igor_x - "przeca" napisałem że próbowałem chatować - po niepowodzeniu , tickety.
Pół roku temu także byłem z nich zadowolony , jednak ostatniego miesiąca zaginęły 3 przesyłki (dostałem refund).

Z tydzień temu zamówiłem tela bo zostało mi sporo punktów z kilkudzięsieciu zakupów - piszą że wysyłka 3-5 dni.
Po tygodniu pytam dlaczego nie wysłali - nie maja może zaczekam ze 2 tygodnie ?

Anulowałem i kasę oddali - tylko nie po to się robi zakupy by tracić czas i po jakimś czasie dostawać zwrot pieniędzy.
.
Tela którego reklamację niby uznali także nie mogę odesłać bo po jednej odpowiedzi - zamykają kolejny ticket.
Nie pisz więc że jest ok , najwyżej było.
pozdro
Teraz to tylko japcoki
jarek65w
 
Posty: 166
Dołączył(a): 18 lut 2013, o 19:23
Lokalizacja: Łódź Janów
Pochwały: 4
Telefon:: 4S,7S

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez orbitek2004 » 9 gru 2015, o 23:19

A ja nie narzekam po 3 dniach otrzymałem nr przesyłki i statusy się zmieniają. Jedno zamówienie z UE poszło pierwsze, drugie z Chin.

Na razie wszystko bez problemów. Bez ticketów.
orbitek2004
 

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez coobah » 9 gru 2015, o 23:24

1.12 zamówiłem zegarek, 7.12 dostałem numer przesyłki której statusy się zmieniają.
Ja nie narzekam na ten sklep, a parę zamówień już zrobiłem.
Avatar użytkownika
coobah
 
Posty: 153
Dołączył(a): 3 lis 2014, o 10:12
Pochwały: 6
Telefon:: GALAXY A5

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez kraslan » 10 gru 2015, o 00:53

Wczoraj zamówienie z Eu magazynu i dzisiaj tracking numer , który juz jest widoczny. drugie zmówienie i bez problemu
kraslan
 
Posty: 56
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 07:21
Lokalizacja: opole

GearBest- pomoc w odzyskaniu tel. lub pieniędzy

Postprzez chrostos103 » 10 gru 2015, o 18:49

Witam, potrzebuję pomocy w odzyskanie telefonu lub pieniędzy od GearBest. W listopadzie dostałem zakupiony u nich telefon INew V3 Plus, który podziałał tylko do lipca 2015. Sprawę zgłosiłem i otrzymałem meila z prośbą o wysłanie telefonu. Telefon nadałem 14.08.2015r, a doręczenie przesyłki nastąpiło 28.08.2015. Po odebraniu przez GearBest uszkodzonego telefonu kontakt z nimi nagle się urwał. Po meilach z zapytaniem co się dzieje z moim telefonem, raczyli po miesiącu odpowiedzieć, że telefon nadal naprawiają i proszą o cierpliwość. Po następnych dwóch miesiącach ta sama śpiewka. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze zrobić, dlatego proszę Was o pomoc, może ktoś z Was miał podobną sytuację, albo ma jakiś pomysł co mógłbym zrobić.
Przy okazji nie polecam tego gównianego sklepu. Z góry dziękuję za pomoc.
chrostos103
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 gru 2013, o 22:54
Telefon:: nokia

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez saperq » 10 gru 2015, o 19:27

Napisz na naszym forum PW do uzytkownika: Gearbest i opisz sytuację i poproś o pomoc.
Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Redmi note 5 4/64, Honor play :-)
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 838
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 21:36
Pochwały: 32
Telefon:: Asus Zenfone Max

Re: GearBest- pomoc w odzyskaniu tel. lub pieniędzy

Postprzez meiziak » 10 gru 2015, o 19:29

chrostos103 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


A to paypala nie ma? prezciez to podstawa to sporów w takich styuacjach
Obrazek
Avatar użytkownika
meiziak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 10 lis 2015, o 15:46
Telefon:: ZTE

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron