Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez swiezak82 » 12 maja 2017, o 00:24

Nie wiem po .uja ten temat jak gearbest już tutaj od dawna nie odpowiada na pytania.
Avatar użytkownika
swiezak82
VIP
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
Pochwały: 51
Telefon:: Pentagram
ROM: 4.1.2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez KarlosW » 12 maja 2017, o 00:44

Bo nie musi.. 70% ludzi już kupuje u nich. Szkoda czasu na już niepotrzebna reklamę..
Niestety..

Wysłane z mojego NX505J przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
KarlosW
VIP
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 13 lis 2013, o 20:06
Lokalizacja: PL
Pochwały: 33
Telefon:: thl w200

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez swiezak82 » 12 maja 2017, o 01:01

Więc temat do kasacji
Avatar użytkownika
swiezak82
VIP
 
Posty: 1353
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
Pochwały: 51
Telefon:: Pentagram
ROM: 4.1.2

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez michamiko » 12 maja 2017, o 22:20

Wysłali standardowo DHLem bezpośrednio z chin. Po nadaniu zadzwoniła do mnie Pani z informacją, że przy odbiorze będzie do zapłaty około (niedużo) zł ;)
michamiko
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17 lut 2017, o 13:41
Pochwały: 1
Telefon:: HUawei

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez psejta3 » 15 maja 2017, o 08:41

Zamówiłem wczoraj Mi5 http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_452989.html
Wybrałem wysyłkę DHL. Dzisiaj dostałe maila o takiej treści:

Mail 1
Spoiler:


Z tego co sprawdzałem na tej stronie to mój kod pocztowy jest na tej liści: 21-480 ale jak zamawiałem paczki z polski przez DHL to paczka zawsze docierała. Co mogę teraz zrobić. Proszę o pomoc.
psejta3
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 cze 2016, o 18:23
Telefon:: Xperia Z1, G2 mini
ROM: stock, CM13

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez zenon12345 » 17 maja 2017, o 16:31

Mam pytanko, kupiłem xiaomi redmi 4A z tego sklepu http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_617027.html

i jak to jest teraz z gwarancją? przede wszystkim to 12m czy 24m?
i w razie usterki muszę pisać do sprzedawcy i odsyłać do Chin czy już w Polsce realizują gwarancje?

pytam, bo chce sprzedać ten telefon
zenon12345
 
Posty: 173
Dołączył(a): 13 lip 2015, o 10:56
Pochwały: 1
Telefon:: Sony

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez clorox » 17 maja 2017, o 17:59

Gwarancja 12 m-cy realizowana w Chinach. Jak sprzedajesz telefon komuś to od razu zastrzeż, że swoją rękojmię ograniczasz do czasu trwania gwarancji producenta, albo krócej (np. miesiąc). Inaczej jeżeli wyjdzie wada ukryta to będziesz musiał ją jako sprzedający usunąć na swój koszt.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez TediPower » 17 maja 2017, o 18:06

Pytanie:
A nie można napisać Telefon używany 1 dzień i że jest sprzedawany jako używany i wykluczyć go z reklamacji itp. w razie czego to gw producenta na własną rękę. W Niemczech od groma takich sprzedaży jest w sumie sam tak kupiłem ostatnio dwa telefony OnePlus 3 (dostałem wszystkie kwity jaki goście dostali od sklepu internetowego itp)
TediPower
AKTYWNY
 
Posty: 380
Dołączył(a): 24 paź 2015, o 12:15
Pochwały: 23

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez clorox » 17 maja 2017, o 19:23

Według polskiego prawa rekojmia dotyczy również przedmiotów używanych w transakcji pomiędzy osobami prywatnymi. Gwarancją producenta to inna sprawa. Chodzi o to, że sprzedając telefon po np. 3 miesięczny masz jeszcze gwarancję producenta na 9 m-cy, ale rękojmia dla kupującego od ciebie jest 12 m-c jeżeli jej nie ograniczysz w momencie sprzedaży. A jeżeli sprzedaż używany 1 dzień telefon i padnie wyświetlacz po miesiącu to kupujący może zażądać na podstawie rękojmi usunięcia wady, zmniejszenia wartości lub nawet rozwiązać umowę i żądać zwrotu pieniędzy i to bez względu na to, czy ma gwarancję producenta i papiery.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Nibiru » 17 maja 2017, o 21:44

Naćpałeś się? Podaj DOKŁADNIE podstawę prawną tego twierdzenia.


Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego.
Źródło :uokik.gov.pl

Wysłane z mojego Nibiru H1 przy użyciu Tapatalka
Nibiru
AKTYWNY
 
Posty: 238
Dołączył(a): 29 wrz 2014, o 15:52
Pochwały: 20
Telefon:: Nibiru H1
ROM: 4.2.2.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron