Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez Frozen drugi » 31 gru 2016, o 01:28

A już myślałem że ja mam zepsuty laptop,bo miałem podobną sytuację ;-)
Najlepiej pisz do nich przez stronę GB ,bo tutaj jest pośrednik ,co zajmie zdecydowanie dłużej.
Frozen drugi
 

GearBest - nie moge wykorzystac punktow.

Postprzez Mowca » 1 sty 2017, o 13:23

Witam
Aktualnie posiadam 80pkt na GB:
You have 80 points which equal $1.60 in store credit.
Gdzy przechodze do platnosci nie poazkuje mi tych punktow. Dlaczego?
Czy na promocje z kodem dzialaja punkty? Czy nie?

Obrazek
Suplementy diety na potencje. Wiecej info na PW
http://www.dobryklik.pl/ <-- Pomoc za pomoc.
Mowca
 
Posty: 120
Dołączył(a): 28 wrz 2014, o 19:25
Pochwały: 1
Telefon:: Nokia

Re: GearBest - nie moge wykorzystac punktow.

Postprzez corhydron » 1 sty 2017, o 13:34

a wpisywales jakis kod rabatowy? bo to blokuje uzycie punktow
corhydron
 
Posty: 35
Dołączył(a): 1 cze 2016, o 13:35
Pochwały: 4
Telefon:: HomTom 6

wysyłka gearbest

Postprzez mwisniewski6917 » 5 sty 2017, o 18:57

Witam.zamówiłam na gearbest odkurzacz ILIVE V5 . Zamówienie złożyłam 12.11 i odrazu zapłaciłam...jednak do dziś nie dostałam przesyłki i niestety status zamówienia jest tworzenie... dlaczego to tak długo trwa? Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą żeby zapytać co się dzieje. Proszę o pomoc.martwię się trochę bo to nie małe pieniądze około 550 zl.pomóżcie
mwisniewski6917
 
Posty: 0
Dołączył(a): 5 sty 2017, o 18:44
Telefon:: huawey

Re: wysyłka gearbest

Postprzez zjac » 5 sty 2017, o 19:15

mwisniewski6917 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Dlaczego tu o to pytasz ? Zrób ticket z pytaniem ( masz go przy zamówieniu ) i pewnie do 24 godz. dostaniesz info. A jak płaciłaś przez PP to ja zrobiłbym zwrot kasy. Nie pierwszy raz GB sprzedaje i każe czekać nie wiadomo ile z wysyłką. Są z tego niestety słynni, że opychają coś czego czasami nie mają.

Jeśli to Champaine Gold to widzę: Dispatch: Ships between Jan 22 - Jan 26
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 19:17
Pochwały: 6
Telefon:: Cubot

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez benzuka » 6 sty 2017, o 00:19

Zamówiłem słuchawki na GB i mam problem, jest to moje pierwsze zamówienie u nich i nie podoba mi się za bardzo ta sytuacja. Zamówienie poszło 09.11, wysłali mi je 16.11. Dostałem numer do śledzenia i od początku on nie działał. Napisałem do nich i tak naprawdę nic się nie dowiedziałem, każą mi iść na pocztę i czekać. Zaraz miną dwa miesiące od wysyłki co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Wysłane z mojego ZTE B2015 przy użyciu Tapatalka
benzuka
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22 paź 2015, o 23:22
Telefon:: LG

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez mwisniewski6917 » 6 sty 2017, o 00:20

Zapłaciłam kartą . To był mój pierwszy zakup na gearbest i za żadne skarby nie widze tu opcji zadania pytania do sprzedawcy. Nie mogę w nic kliknąć itd.
mwisniewski6917
 
Posty: 0
Dołączył(a): 5 sty 2017, o 18:44
Telefon:: huawey

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez radman. » 6 sty 2017, o 02:00

https://support.gearbest.com/faq/index/index?lang=en

Na dole masz dwie opcje albo założyć ticket albo porozmawiać na czacie.
Rób to co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować.
Avatar użytkownika
radman.
 
Posty: 179
Dołączył(a): 23 mar 2016, o 18:18
Pochwały: 14
Telefon:: Samsung Galaxy S9+

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez mwisniewski6917 » 6 sty 2017, o 18:06

Dostalam taką odpowiedź.
Możecie mi to jakoś jaśniej wytlumaczyc o co chodzi z tą wysyłką?

Drogi Małgorzata,
Dziękuję bardzo za zamawianie z gearbest.
Przepraszamy za nie wysyłać rozkaz do ciebie jeszcze.

Ze względu na status elementu z towarzystwa żeglugowe, z przykrością informujemy, że zamówienie którym wymagane wysyłać przez
Europe duża linia pakiet (HQ) nie mogą być wysłane w tym czasie.
Musimy zorganizować swój pakiet do innej metody wysyłki.

Po przeanalizowaniu sprawy, chcielibyśmy, aby przejść dalej i statek za pośrednictwem przyspieszonych Shipping.
Możemy wysyłać swoje zamówienie za pośrednictwem wysyłki w ale podatki są pobierane przez lokalnych urząd celny i krajowych przepisów, które są poza naszą kontrolą.


Będzie to po prostu wziąć 3-7 dni roboczych dotrzeć do Ciebie po wysyłaliśmy rzeczy na zewnątrz.
Jeżeli istnieje jakakolwiek różnica w cenie, musimy poinformować na pokrycie go.

Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej i daj nam znać, jeśli dopuszczalne jest tak, że możemy przetworzyć zamówienie dla Ciebie.

Jeszcze raz proszę przyjąć nasze przeprosiny za nie spełniające Państwa oczekiwania.
mwisniewski6917
 
Posty: 0
Dołączył(a): 5 sty 2017, o 18:44
Telefon:: huawey

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

Postprzez arturro007 » 6 sty 2017, o 18:14

Z google translatora sam bym nie wiedzial o co chodzi, wrzuc oryginalny tekst, napewno ktos go przetlumaczy.
arturro007
AKTYWNY
 
Posty: 229
Dołączył(a): 14 gru 2016, o 13:28
Pochwały: 4
Telefon:: huawei

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron