problem ze sprzedawcą

Rozmowy na wszystkie tematy

problem ze sprzedawcą

Postprzez swieca » 26 cze 2014, o 15:04

Witam

Sytuacja przedstawia się następująco, miną termin wysłania przesyłki i status jej zmienił się na "zamknięta", możliwość jest wystawienia tylko komentarza. Parę dni później sprzedawca wysłał mi meila o tej treści "so sorry , due to my daugther wedding ,i forget to send it , would you please reorder it again ,thanks, so sorry for the inconvience caused you" ale jak zamówię jeszcze raz dany produkt to stracę kolejne pieniądze, czy się nie myle? Jak najlepiej wybrnąć z tej sytuacji czy powinienem mu wysłać dane do przesyłki i czekać na paczkę, czy jest jest to osoba która próbuje wykorzystać moja niewiedzę ?

Podrawiam i z góry dziękuje Łukasz
swieca
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 cze 2014, o 14:51
Telefon:: samsung

Re: problem ze sprzedawcą

Postprzez drago68 » 26 cze 2014, o 15:14

Pieniążki wrócą z automatu do Ciebie.
Trwa to od 3-10 dni. Zobacz na koncie czy już nie masz.. Zwrot kasy czasem może być z datą płacenia.
Avatar użytkownika
drago68
VIP
 
Posty: 1960
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 16:50
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 86
Telefon:: Xiaomi RN4

Re: problem ze sprzedawcą

Postprzez Sokhzyf » 18 lip 2014, o 16:02

I jak się skończyła cała historia? Kasa do ciebie wróciła tak jak tłumaczył Drago68? Napisz, może dzięki temu oszczędzisz komuś nerwów w przyszłości.
Ściągnij najnowszy Skype i nie daj zarabiać operatorom!
Avatar użytkownika
Sokhzyf
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20 maja 2014, o 14:24
Pochwały: 1
Telefon:: Lenovo 760


Powrót do HydePark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron