Witajcie.
Mam problem z moim telefonem, mianowicie poszła płyta główna(najprawdopodobniej) po niecałych 6 miesiącach posiadania telefonu. Na stronie sprzedawcy Shenzhen Ele Technology Ltd. jest napisane, że przysługuje gwara na okres 13 miesięcy. No okej.
Piszę do sprzedawcy, że telefon padł, że naprawa $ 150 i mi napisał, że mam go odesłać do nich. Zapytałem o adres i co ma zawierać ewentualna paczka, a dostałem coś takiego:
" so now you are willing to send back ,right ??
if needs much money to repair from factory ,you should pay for it
you agree ?? we only free take it to factory and resend
pls consider this
thanks "
Czyli oni przynoszą telefon do fabryki i go stamtąd zabierają. Za resztę płacę ja.
I jak się do tego ustosunkować? Czuję się ewidentnie robiony w konia, a sprzedawca nie byle jaki, bo już sporo ma tego towaru sprzedanego.