Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        16 lis 2016, o 19:37
		
			
			Jesteś pewien że rozliczyli Ci gdy było 20% a nie np. 15 czy 10%?
			
		
 
	 
	
        
        16 lis 2016, o 20:12
		
			
			Jesteś pewien że rozliczyli Ci gdy było 20% a nie np. 15 czy 10%?
 A jakie ma znaczenie wysokość cashback?
Kwotę w polu "wydane" (w złotówkach) podzieliłem przez ilość dolarów za które zapłaciłem na AliExpress i stąd kurs 3.68.
			
		
 
	 
	
        
        16 lis 2016, o 21:45
		
			
			Ostatnie cashbacki  tez mi zaniżyli a formularza nie mogę wysłać z reklamacja
Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        16 lis 2016, o 22:34
		
			
			Kupilem telefon 11.11 przelew byl zrobiony 14.11 bank nie pracowal w weekend. Do tej pory nie pojawilo sie nic na koncie planet plus. Zglosilem reklamacje dostalem odpowiedz, ze po zgloszeniu rozlicza mi wobec obecnego kursu a nie kursu z dnia 11.11 czyli 6% a nie 20%. Jest to zgodne z regulaminem? Mozna napisac jakas reklamacje od tej reklamacji? :)
			
		
	 
	
        
        17 lis 2016, o 02:32
		
			
			Czy ktos czyta, czy tylko piszecoe w tym watku? 
Nie używacie formularza, nie robicie reklamacji. 
Nr zamowienia i printscreen z numerem i data/godzina wysylacie w zalaczniku mailem na 
pomoc@planetplus.pl i czekacie.  Do 48h nalicza wam cashback taki jaki wam przysługuje.  Sprawdzilem, dziala to.
Ps. Kurs z cala pewnoacia nie byl 3.68 ani podobny, ot poproatu z innego procenta policzone jest i stad ta bledna kwota.  Mam naliczenie po okolo 4zl.
marcoos: poprawiłem literówkę w mailu
			
		 
	
        
        17 lis 2016, o 04:03
		
			
			W poniedziałek kontaktowałem się z nimi przez ich kontakt (ale nie dodawałem ręcznie cashbacku). Niestety nic nie odpisali.
Dzisiaj wysłałem maila, bo musiałem czekać na zaksięgowanie w banku, żeby zrobić printscreena.
			
		
	 
	
        
        17 lis 2016, o 05:41
		
			
			Jesteś pewien że rozliczyli Ci gdy było 20% a nie np. 15 czy 10%?
 mi wyszło 3.91zł/1$
i tak mniej więcej 11.11 to wychodziło.
			
		
 
	
	
        
        17 lis 2016, o 10:05
		
			
			Kontaktowałem się z nimi i każą przez formularz zgłaszać. 
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
			
		
 
	 
	
        
        17 lis 2016, o 11:53
		
			
			Później napisać przez fb messenger do nich i podać adres email używany na koncie i poprawią na 20%.
Wysłane z mojego XT1580 przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        17 lis 2016, o 17:34
		
			
			Kontaktowałem się z nimi i każą przez formularz zgłaszać. 
Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 Nie wiem jak się kontaktowałeś, bo ja napisałem maila (dokładnie tak jak ra-vau) i transakcja jest już na moim koncie cashback.
Jak kiedyś dodawałem ręcznie to wtedy transakcja pojawia się tylko z dniem (bez godziny). Teraz pojawiła się z dokładną datą (co prawda dzisiejsza a nie 11.11) i cashback w wysokości 20%.
A całość trwała nawet krócej, bo od wysłania maila do odpowiedzi i naliczenia cashbacku minęło ok 13 godzin.
Najważniejsze to kulturalne zachowanie (nie tylko tutaj) i udokumentowanie prawidłowo to co chcemy. Screeny zarówno z ali (z numerami zamówień) jak i z konta z udokumentowaniem płatności na tą samą kwotę co zakup i ten sam dzień.