21 lip 2019, o 00:04
Chyba tylko dla lepszego samopoczucia. Wszystko i tak zależy od dobrej woli Chińczyka. Lepiej załatwić płatność PAyPalem - o wiele pewniejsza ochrona.
23 lip 2019, o 10:24
Ja również czekam już ok miesiąca na Leagoo m13 - zrezygnowałem po 2 tygodniach czekania a teraz czekam na Umidigi A5 PRO który miał być wysłany 15 lipca a obecnie go nie mają.
25 lip 2019, o 20:57
Widzę, że tu niektórzy mają krótką pamięć - wątki o fakapach GB miały dziesiątki stron.
BTW. Ja na nadanie mego roweru czekam już tydzień, tak jak inne osoby co brały ze mną w tej promo. Ktoś inny skomentował to (na angielskim peperze), że w przypadku GB, to na rowery czeka się wieczność, więc lepiej się szykować na sporo więcej.
26 lip 2019, o 08:51
U mnie wczoraj poszło, póki co jest numer
28 lip 2019, o 17:47
Nie ma juz ubezpieczenia od opłat
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Masz na myśli ubezpieczenie od cła? Przy wyborze EU Priority Line wskakuje one samoczynnie i nawet nie da się go odklikać..
Mam jeszcze pytanie. Zamawiałem już nie raz i nie dwa w Banggood. Przedostanie zamówienie miesiąc temu. Zamówiłem dwa telefony. Wybrałem EU Priority Line. Paczka wylądowała w UK stamtąd została doręczona do Polski. Bez Vatu i cła. Numer przesyłki to cyferki.
Zamówiłem kolejny raz telefony, tym razem 4 sztuki (ten sam model). Znów wybrałem EU Priority Line. Dziś patrzę- wysyłka nadana a jej numer zaczyna się na LX a kończy na NL. Zwykła paczka Netherland Post, mimo że wybrałem przesyłkę bezcłową.
Dlatego pytanie do Was- mieliście podobnie? Naliczony Wam został VAT? I jak w praktyce wygląda potem ewentualna walka o zwrot kasy za zapłacony VAT. W przypadku zaznaczonej opcji ubezpieczenia celnego, banggood zwraca kasę na paypala czy się ociąga z tym?
Ostatnio edytowano 28 lip 2019, o 17:57 przez
Iwan-82, łącznie edytowano 1 raz