Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
14 lip 2018, o 15:45
zależy gdzie się mieszka... podlegam pod uc przemyśl i przestałem brać te ubezpieczenia ( jeśli biorę elektronikę bez CE, a zdarza się to b. często ) bo jak trafi na kontrolę to ubezpieczenie nie pomoże ;( odsyłają do nadawcy padalce!!1
14 lip 2018, o 19:33
W twoim przypadku, to sorry, ale żadna opcja nie pomoże ...
14 lip 2018, o 23:47
...no chyba że kurier ;)
Wysłane z Honor 9
25 lip 2018, o 17:39
Kolejny raz (nie licząc dostaw tego co chciałem) bardzo pozytywnie mnie rozczarowali.
Zamówiłem kask na welocypeda, światełka, bajery, damskie rowery... i trafił na oczekujące... Dzień po terminie realizacji dostałem info, coby zalogować się na konto i zdecydować co robimy... szybkie logowanie i decyzja "a niech zwrócą kasę, zobaczymy jak działają"... W następny dzień wieczorkiem info, że będą zwracać kasiorę na Paypola... To info z wczoraj... Dziś info od Paypolów, że sprzedawca zwrócił kasiorkę na konto.
Bardzo ładnie i miło.
29 lip 2018, o 23:50
Kupuje sprzęt o wartości 100$+20$ wysyłką i ubezpieczenie VAT. Czy zostaje mi zwrócony cały koszt vatu jaki zapłacę?
13 wrz 2018, o 11:24
A zdarzyło się komuś dostać poniższą wiadomość
Chciałbym,żeby w takim razie zegarek wysłali ponownie,ale widzę,że cena przedmiotu z 21 USD wskoczyła na 34USD - czy to nie jest tak,że stwierdzili,że jak podwyższyli cenę to im się nie opłaca wysłać w cenie,w której kupiłem i mi po prostu oddadzą kasę?
13 wrz 2018, o 19:55
Zmiana ceny w sklepie nie ma wpływu na ponowną wysyłkę. Jeśli chcesz żeby znowu wysłali to to zrobią i nie będziesz musiał nic dopłacać.
14 wrz 2018, o 13:04
Trudno, zdarza się. Generalnie napisałem,żeby wysłali to ponownie, a jeśli to niemożliwe to zwrócili kasę. I dostałem odpowiedź,że już zwracają kasę.
18 wrz 2018, o 21:11
Dla mnie tragedia. Zresztą u ruskich też jeden z gorszych sklepów.
Od dwóch tygodni nie mogę dostać informacji co zrobić z uszkodzonym telefonem. Trzeba przez PayPal
18 wrz 2018, o 22:14
Chyba im się w końcu porządna obsługa znudziła... Szkoda.
24 wrz 2018, o 10:22
Witam.
1-09-2018 zamówiłem Pocophone F1 w preorderze. Wysyłka miała być 20-09-2018. Wybrałem priority direct mail (dopłaciłem za to ~50zł)
Mamy 24 września, a telefonu nie wysłano, zmieniono datę oczekiwanej wysyłki na 30-09-2018, a w opcjach wysyłki mam " priority air mail" zamiast "priority direct mail"
Status zamówienia to w tej chwili Back Order
To mój pierwszy zakup na Banggood, wczesniej zamawiałem regularnie przez Gearbest i nigdy nie było problemów jednak skusiłem się na dość dobrą promocję.
Czy wszystko jest w porządku? nie mam się czym martwić?
Czytałem złe opinie z przed kilku lat dotyczące Priority Air Mail ( długo idzie, a na koniec naliczają VAT),
https://imgur.com/a/i6O5VXB
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.