Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
20 mar 2016, o 09:02
Dzięki za linka.
W zasadzie to ubezpieczenie niewiele daje. Poniżej cytat z forum BG.
" Hi, if you buy the insurance, we will resend or refund you when your package is lost or you receive a faulty product.
It will take longer to confirm the package is totally lost without the insurance, and sometimes you have to return the faulty product if you ask for refund without the insurance.
More more details,please contact
cservice@banggood.com."
20 mar 2016, o 09:16
Wymyślili chyba żeby dorobić parę $ przy okazji ;) Raczej nie warto dopłacać. Zawsze jest ta ochrona z paypala jakby banggood nie chciał współpracować.
20 mar 2016, o 11:37
Nom kupowałem sporo produktów w tym sklepie ale to samo na tradycyjnym ebay.de są one tańsze czasem sporo a termin dostawy taki sam oczywiście całość z chin.
24 mar 2016, o 12:48
O co z tym chodzi?
Chodzi o datę wysyłki
24 mar 2016, o 13:16
Planowana data wysyłki nastąpi..., najczęściej wysyłają kolejnego dnia ale widać nie mieli towaru na stanie.
Ja jakiś czas temu zamawiałem podkładkę i zamawiając mieli na stanie wysyłka w 1 dzień, a po zapłaceniu okazało się że Shipment Date zmienili o 2 tygodnie bo okazało się że jej nie mają i muszą sprowadzić.
Ostatnio edytowano 24 mar 2016, o 13:30 przez
Naits, łącznie edytowano 2 razy
24 mar 2016, o 13:24
Ale jeśli dobrze rozumiem to już fizycznie wysłali?
24 mar 2016, o 17:38
Chyba BG często pozwala sobie na takie zagrywki dla mnie to naciągacze bo jeśli kupuję telefon i jest napisane in stock(ilość) to mają to i wysyłka powinna nastąpić w najbliższym czasie. Ze strony BG spotkała mnie taka przygoda niby mają ale wysyłka po 2 tygodniach gorzej to już tylko chyba u jakiś ściemniaczy na ali.
24 mar 2016, o 17:56
no nie jest to fer zagranie, bo ani maila że przepraszają ani pocałuj nas w d... tylko wysyłka za 2 tygodnie, ale co im zrobisz można tylko Cancel Order by oddali pieniądze
28 mar 2016, o 17:30
Czy ktoś więcej miał problem z tym sklepem?
28 mar 2016, o 17:55
Żadnych kasę zwracali w razie pomyłki czy braku towaru. Sklep jak sklep nie prowadzi chyba kontroli jakości wszystkich towarów. Słuchawki jakie zakupiłem wydawały charczenie na każdym sprzęcie do jakiego podpiolem to nie wina chyba ich tylko producenta.
Wysłane z ZUK Z1 ;)
6 kwi 2016, o 19:13
Wkurzaja mnie oni.
Najpierw zamowilem kamerke z magazynu w europie. Ze niby na stanie, mysle - bedzie szybko. Za dwa dni okazalo sie ze nie ma na stanie, i juz tylko w preorder. Jak ich zapytalem kiedy mi wysla to mi printscrean'a zrobili ze jest preorder przeciez z jakas pozniejsza data wysylki a jak im odpisalem ze swoim printscrean'em z daty zakupu ze przy moim zamowieniu bylo inaczej to napisali sory gregory ale nie ma i moga oddac kase. Poszedl cancel ale kasy jeszcze nie widze - niby do dwoch tygodni, zobaczymy. W kazdym razie okazalo sie ze z magazynu w eu juz wogole nie mozna zamowic. No to sobie zamowilem z CN (tym bardziej ze dali duzo lepsza cene). W sobote 2.4.16 dostalem tracking number ale do dzisiaj 6.4.16 track17 nie znajduje paczki a oni graja glupa. Wiecej u nich nie kupie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.