Aby nie spamowac juz tematu o telefonie zakładam nowy temat wychodzac od razu z propozycja. Jak wszyscy wiemy wiekszosc zostala stratna na tej transakcji i mysle aby wspolnie wszyscy uzytkowniczy sprobowali powalczyc o jakas rekompensate od Ali przynajmniej o jakies kupony znizkowe. Moja propozycja jest taka zeby nie robil to kazdy na wlasna reke ale zebysmy zastosowali to samo co robia chinczycy - czyli copy paste juz wyklepanej odpowiedzi.
Proponuje aby jedna osoba najbardziej wyklepana w angielskim napisala wspolne nasze stanowisko w tej sprawie czy jak kto woli zazalenie / reklamacje co do tej transakcji. Wazne by podpisane bylo Imie Nazwisko z dopiskiem uzytkownik najwiekszego forum o zakupcah w china telchina.pl . Tak zeby aliexpres wiedzialo ze jestesmy spolecznoscia duza majaca jakis tam wplyw na ich opinie w Polsce. Prosilbym aby wszyscy proponowali co w tym oswiadczeniu napisac a jedna osoba ktora sie zglosi chetna skleila by wszystko w ladna calosc napisała to po angielsku lub chińsku :> i wkleila to w tym temacie , nastepnie kazdy uzytkownik wklejalby caly tekst zglaszajac reklamacje nie wiem dokladnie na jakiego emaila ale chyba na buyerservice@aliexpress.com chyba ze ktos zna pewniejszy adres do takich rzeczy.