przez sonic » 3 paź 2017, o 11:09
testuje ją od wczoraj, muszę przyznać że aplikacja Fundo Pro, która jest dedykowana tej opasce to totalna porażka, sama opaska rzeczywiście z wodoodpornością nie ma problemów, ale kroki mierzy mało dokładnie - sporo dokłada, puls w miarę ok, ale ciśnienie to mam wrażenie że sobie wymyśla, chociaż nie miałem jak sprawdzić w porównaniu do ciśnieniomierza. Pogoda nie potrafi się zaktualizować ani w aplikacji ani na bransoletce co jest dla mnie wielkim rozczarowaniem :/ Język aplikacji ustawia się automatycznie na język telefonu (czyli w moim przypadku Polski) ale jest to tłumaczenie google translate i w wielu przypadkach trzeba zgadywać o co chodziło, nie ma możliwości zmiany języka aplikacji na inny niż język w telefonie. Natomiast powiadomienia (np. o nieodebranym połączeniu ) na smartbandzie mam po chińsku i również nie potrafię tego zmienić, podpisy pod funkcjami są angielskie.
Skrycie liczę na rozwój i poprawę softu chociaż na stronie producenta nie ma forum jedynie formularz kontaktowy więc średnio są nastawieni na feedback.