Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 mar 2018, o 22:06

właśnie miałem robić screna a tu nagle działa ,dziwne ale dziekuje za zainteresowanie tematem ,na razie wygląda to ok,więc wracam na ali :mrgreen:

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

5 paź 2018, o 03:02

Takie pytanie czy przesyłka XFAULine Europe Delivery z coolicool obejmuje zwrot kosztów za ewentualny VAT ?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

11 paź 2018, o 18:27

rychu147 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Rychu myślę, że najlepiej zapytać o to przedstawiciela sklepu, który jest na forum. Tutaj masz jego temat, żebyś mógł łatwo do niego wysłać priv:

post391229.html?hilit=coolicool#p391229

T.

PS Sugeruję po angielsku patrząc na jego posty :mrgreen:

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

15 paź 2018, o 22:06

Czy do PDM (2.2$) w banggood warto dokupić dodatkowe ubezpieczenie (shipping insurance) czy jest to "bezsensowne"? A może po prostu zwykła przesyłka + ubezpieczenie od vatu?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 paź 2018, o 09:35

Jak płacisz paypalem (a to w zasadzie jedyna sensowna opcja) i bierzesz przesyłkę z trackingiem to shipping insurance jest bez sensu. Zwykła przesyłka + ubezpieczenie od VATu też działa tylko dłużej idzie niż PDM (zwykle).

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 paź 2018, o 10:19

Nie lepiej płacić przez dotpay?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 paź 2018, o 12:18

Dlaczego miałoby być lepiej? - pytam, bo nie znam szczegółów oferty dotpay, a PP oferuje całkiem niezłe wsparcie.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 paź 2018, o 12:54

Nie wiem, po prostu przelewam od razu z konta i wydawało mi się to prostsze. Ale nie ja tu jestem ekspertem dlatego piszę :D To skoro tak piszecie to zamawiam paypalem :D

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 paź 2018, o 14:31

O matko, przelew, to właśnie najgorsza opcja zwykle. Podpinasz pod PP kartę kredytową i masz podwójną ochronę, bo dochodzi jeszcze chargeback.
W PayPalu masz 6 miesięcy ochrony - jeśli trzeba odsyłać, to PP zwraca za to kasę. Jeśli wygrasz spór, to ochrona na tego sprzedawcę przedłuża się chyba do 2 lat. Poza tym, PP pozostaje w miarę obiektywny - nie ma tak, że sprzedawca odmawia twych praw, bo tak. Zgodził się na współpracę z PP, to musi iść zgodnie z ich zasadami.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

15 gru 2018, o 12:59

Witam Wszystkich !
Mam pytanie kupiłem towar za 90 złotych na aliexpress 28 Października , a 30 Października opuściła DONGGUAN. Paczuszka miała do mnie trafić max. do 10 grudnia. Czekałem do tego dnia i przesyłki brak, więc założyłem spór z powodu nie dostana towaru. Ubiegałem się o zwrot pieniędzy. Oczywiście kolega z chin napisał , problem logistyczny i nic nie zrefunduje zwrotu. Miałem do wybory akceptacja lub nie.
Chińczyk napisał prywatną wiadomość
The dispute information has been updated. Please reject our plan first, then wait for the dispute to end. Please don't worry, and I am sorry for the inconvenience. When you receive the refund, please give us 5 stars feedback.
Odpisałem mu , że bardzo zależy mi na szybkiej dostawie i liczę na dotarcie przesyłki. Dostałem odpowiedź:
Please cancel the dispute first. If your order protection period is over, please contact me, I will re-issue you a new cable.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Samo Ali wydłużyło czas oczekiwania:
Przypomnienie:
Twoje zamówienie powinno dotrzeć w ciągu 25-43 dni, Czynniki takie jak opóźnionych logistyki i polanach celnych może mieć wpływ na czas dostawy.
1. Jeśli zamówienie nie dotrze na 2018-12-27 , można ubiegać się o zwrot przez otwarcie sporu. 2. Aby przedłużyć ochrony kupujących w tym celu należy kliknąć tutaj:

Z tego co wiem do 27 grudnia kończy mi się okres ochrony może przedłużyć ? Co robić ?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

13 sty 2020, o 11:27

Czy na aukcji aliex jest możliwe sprawdzenie w jakim czasie sprzedający zobowiązuje się wysłać zakupiony towar?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

16 sty 2020, o 22:23

and_one napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

W aplikacji na Android na samym dole "Sposobu wysyłki". Przez przeglądarkę nie wiem.
Odpowiedz