przez kucharz » 20 cze 2014, o 22:29
Witam, pierwszy raz chcę kupić coś na aliexpress i tu moje pytania:
Jak działa program ochrony kupujących? Na wielu aukcijach spotakałem sie, że chinczyk gwarantuje, że w okresie 60 dni dostarczy towar, ale takze przeczytalem, że jest 60 dni na zgloszenie dispute od zakupu.
Więc jak to jest? Jesli towaru nie ma 59dnia to zgłasza sie wtedy spór, czy jak? Co będzie gdy dojdzie tego 60 dnia?
Ale też załóżmy, że jakiś inny gwarantuje 45dni. Jak nie dojdzie w tym okresie to odrazu zwrot kosztów?
Co robic jak kitajec będzie kombinował i nie wyśle przesylki w określonym terminie?
Jak przebiega caly proces sporu? Co trzeba robic jak sprzedawac "odmówi"?
Czy jak coś jest nie zgodne z opisem mogę sie ubiegać o cześciowy refund?
Przepraszam za te pytania, ale jestem zielony i nie chcę stracic pieniędzy, będąc zielonym. Chcę być przygotowany na, każdą ewentualność.
Może, ktoś by napisal poradnik o sporach, wielu nowym by się to przydało, w tym mi.