przez Herezja » 18 wrz 2015, o 10:08
Chyba niekoniecznie. Problem z nimi jest taki, że przeciągają w nieskończoność, a ochrona na PP, czym wolą płacić wszyscy, którzy to mają, to tylko 30 dni. Ochrona szybko mija i zostajemy na łasce/niełasce sklepu. A ci nie są ani kontaktowi, ani bardzo chętni do pomocy. Mogą ci też zaproponować zwrot w kredycie sklepowym i mało możesz na to poradzić.
W tych wypowiedział odnosicie się do którego sklepu?
ps. 8 dni temu zamówiłem z dealmachine komórkę do tej chwili brak jakiegokolwiek kontaktu z żywą osobą a przesyłka choć niby ma nadany numer (dostałem zdjęcie) to nadal w żadnym programie nie jest odszukiwana.
Wczoraj napisałem do nich, że jeśli do 20 września nie zobaczę aktywnej przesyłki żądam zwrotu pieniędzy a także zadośćuczynienia za zwłokę i przetrzymywanie bezprawne moich pieniędzy.