Witam. Tydzień temu przyszedł do mnie zamówiony dron wraz z trzema bateriami. Płatność kartą poprzez paypal-a. Rozpakowany, wszystko okej, polatałem chwile wszystko gra. Zmiana baterii - jedna nie działa. Napisałem maila na cservice, opisałem problem i drugiego maila posłałem również z 5 minutowym filmikiem z kamerki jak ładuje ową baterię z pokazaniem że nie działa.Wszystko mieli pokazane.
Banggood napisał ok, sorry wiadomo przepraszają i takie coś "how about we resend you a1533013 at the same address as original order, acceptable for you?
Rozumiem że pewnie nie chodziło mu o całe zamówienie lecz o samą baterię, napisałem że spoko wysyłaj.
Ale od 3 dni taka jałowa wymiana maili, napisali że szukają rozwiązania, drugi mail czy może mam jakieś urządzenie do sprawdzenia (napisałem, iż nie mam jak sprawdzić) a potem czy mogę gdzieś zanieść do siebie do serwisu.
Odpisałem im wiadomość co z sprawie baterii to dziś znowu odpisali "Dear Marcin, how about we resend you a1533013 at the same address as original order, acceptable for you? Best regards, Jeremy Lee".
Żeby tego było mało, polatałem jeszcze między tymi wymianami wiadomości z Banggoodem dronem "(bo dwie z trzech baterii są sprawne) i dron był bardzo mało stabilny mimo gps-u. Na co również nagrałem filmik ,tzn udało mi się nagrać ale niestety dron wylądował w wysokiej trawie i spalił się silniczek. Silniczki pozamawiałem więc czekam na części.
Podpowiedzcie mi proszę, pisać już do paypala już żeby sprawę troszeczkę pokierować na właściwe tory czy może wstrzymać się i jak przyjdzie silnik do drona, zamontuję go i wtedy sprawdzę jeszcze raz drona, jeśli będzie problem z lataniem, niestabilnością wtedy przez paypal o zwrot kosztów - z udokumentowanym filmikiem nagranym?