• Reklama

Le 3 Pro Elite x722

LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,

Le 3 Pro Elite x722

Postprzez data17 » 21 paź 2017, o 12:51

Witam czy ktos posiada ten telefon i wie skad pobrac jakis nowszy rom?? Mam android 6.0 i nie wiem czy wyszedł już nowy, czy nie czy tylko custom romy zostały mi..
data17
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 maja 2015, o 02:29
Telefon:: dfsfds
ROM: sdfsd

Reklama

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez zawel » 21 paź 2017, o 13:14

Przeczytaj wątek o Le Pro 3, tam jest dużo informacji o x722. W skrócie: nie ma, prawdopodobnie nie będzie a i customów też nie ma i raczej nie będzie.
Avatar użytkownika
zawel
AKTYWNY
 
Posty: 712
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 12:59
Pochwały: 38
Telefon:: Le Max 2 x829
ROM: ResurrectionRemix

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez saperq » 21 paź 2017, o 19:33

Nie rób automatycznej aktualizacji pod żadnym pozorem :-)
Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Asus Zenfone max
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 22:36
Pochwały: 31
Telefon:: Asus Zenfone Max

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez data17 » 25 paź 2017, o 08:25

Serio nic null?? Coś tam są wątki na xda typu x7xx?? ze niby powinno pasowac, ale wlasnie nie wiem.
kurde troche lipa nic trzeba bedzie sprzedac telefon i kupic jakis xiaomi z nugatem juz :-|
data17
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 maja 2015, o 02:29
Telefon:: dfsfds
ROM: sdfsd

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez tpawel » 25 paź 2017, o 09:58

Ten z BG jest ponoć całkowicie uzywalny więc jakiejś tragedii nie ma, taką kasę trzeba płacić za ile,Umi czy elephony na mtk6750 na które nawet twrp nie znajdzie
tpawel
VIP
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 83
Telefon:: redmi/cool1
ROM: miui9/leree3

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez whiro » 25 paź 2017, o 12:33

Co za różnica jaki android? Przecież miui I eui I tak zakryte i jak nie zerkniesz w dane telefonu to nie będziesz wiedział na jakim będzie androidzie. No chyba że ktoś się bredzluje na tym że ma oreo czy nougata. Wolę mieć szybki fon na marshmallow niż kiszke na nougacie. Za taką cenę nie kupi się żadnego porównywalnego xiaomi.
whiro
 
Posty: 143
Dołączył(a): 12 wrz 2017, o 21:17
Ostrzeżenia: 1
Telefon:: leeco pro 3 x722
ROM: Tora33

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez tpawel » 25 paź 2017, o 12:43

99% się zgadzam, 1% to świeże poprawki zabezpieczen androida.
Mój dziś przyszedł po 15 dniach od zamówienia z BG, przesyłka PDM bez VAT się udalo
tpawel
VIP
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 83
Telefon:: redmi/cool1
ROM: miui9/leree3

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez saperq » 25 paź 2017, o 21:18

Mój katuję od 2 tygodni. Coś pięknego. 640zł za sd820 4/32. Nawet ten złoty nie jest taki odpustowy jak by się mogło wydawać. Zdjęcia w porównaniu do lenovo p2 robi mega :-)
Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Asus Zenfone max
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
AKTYWNY
 
Posty: 790
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 22:36
Pochwały: 31
Telefon:: Asus Zenfone Max

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez tpawel » 25 paź 2017, o 22:58

I ja testuje, bateria bardzo fajnie, ekran świetny, wykonanie naprawdę top i spokojnie półka wyżej od cool1, aparat Jeszcze muszę się pobawić. Dolby trochę wykastrowane, lepiej wrzucić zipa spod twrp chyba. W weekend coś popatrze

Wysłane z Le Pro 3
tpawel
VIP
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 83
Telefon:: redmi/cool1
ROM: miui9/leree3

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez b4ne » 31 paź 2017, o 10:24

tpawel mozesz cos wiecej napisac na temat tego zipa pod TWRP? Tak btw jest mozliwosc wrzucenia na ten telefon twrp? root mozliwy?
b4ne
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 paź 2015, o 11:13
Pochwały: 1
Telefon:: X600

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez tpawel » 31 paź 2017, o 10:46

Twrp podobno pasuje normalnie od x720, wczoraj meczylem z godzinę i udaje się go sflashowac ale twrp nie chce się bootowac. Ktoś tu wcześniej pisał że jemu normalnie działa więc może coś robię nie tak. A Dolby atmos zip ściągniesz bez problemu w necie, on ma dodatkowo korektor i kilka opcji podbicia, dużo lepsze efekty daje. Redmi 4x z Dolby z zipa gra lepiej niż Le Pro 3 na stockowym Dolby więc sam widzisz jakie to efekty daje :)

Wysłane z Le Pro 3
tpawel
VIP
 
Posty: 2636
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 83
Telefon:: redmi/cool1
ROM: miui9/leree3

Re: Le 3 Pro Elite x722

Postprzez b4ne » 31 paź 2017, o 12:06

jako uzytkownik tego telefonu mozesz powiedziec, czy nie wolalbys jednak x720? Jak to jest z tymi softami? Nie mozna robic aktualizacji od producenta? Szczerze kupilbym go, jesli tylko daloby sie go zrootowac i ewentualnie aktualizowac soft od producenta, a gdzies ktos pisal, ze oficjalny soft moze uwalic telefon.
b4ne
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 paź 2015, o 11:13
Pochwały: 1
Telefon:: X600

Następna strona

Powrót do LeTV LeEco



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama