Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
12 lis 2014, o 03:03
Jeżeli nie zapłaciłeś jeszcze za towar to sprzedawca nie ma tu nic do gadania. Dajesz wtedy "Cancel order" i masz natychmiast status "Finished". Natomiast jeżeli już zapłaciłeś to sprzedawca może się zgodzić lub nie na anulowanie.
12 lis 2014, o 03:23
Wydaje mi się że wtedy jeszcze nie zapłaciłem, ale ręki uciąć nie daję bo to już dawno było. Jednak dobrze wiedzieć że może to tak zadziałać, można w ten sposób przytrzymywać mniej pilne rzeczy.
12 lis 2014, o 06:01
Dzięki kolego, miałes racje z tym zwrotem, ale mój misterny plan i tak sie nie udał bo okazało sie, że kupon, który dziś zdobyłem i tak nie połaczył się z kuponem "za trzepanie".
Aliexpress jest niestety dobrze pozabezpieczane przed zbyt dużą liczbą rabatów.
Nie przed zbyt dużą ilością tylo sumeryczną kwotą rabatów. Dziś można było wyhaczyć cztery rabaty w jednej transakcji : kupon sprzedawcy, rabat za kupony z gier, rabat za kowtę zamówienia (powyżej 99 lub 199) i końcowy rabat z aplikacji mobilnej 5.
12 lis 2014, o 08:51
Czy ktoś z Was ma zweryfikowaną płatność za wczorajsze zakupy? Mi mineło już 20 godzin od płatbości i nadal jest weryfikowana.
12 lis 2014, o 08:54
Płatności jest pewnie po wczoraj cała masa do przetworzenia. Mi zweryfikowało na razie jedną z 9:00 rano.
Spokojnie, trzeba czekać.
12 lis 2014, o 09:02
Czy na pewno te rabaty można było łączyć? Pojawiały się w tym samym miejscu. U mnie przy koszyku >99$ i automatycznym rabacie na 10$,kuponu na 5$ nie było.
12 lis 2014, o 10:17
mnie tez juz jedna zweryfikowalo, z inj beczki zakupilem wczoraj i nie zaplacilem, a dalej mam znizke 10S+10$ moze bedzie tak przez 19 dni ?
12 lis 2014, o 10:18
Będzie tak chyba że chińczyk zmieni cenę
12 lis 2014, o 12:26
hej, mam taki problem. Złożyłem zamówienie wczoraj na telefon w dobrej cenie. Nie mogłem zapłacić wczoraj, bo miałem zablokowaną kartę jak na złość), odblokowałem dziś i chciałem zapłacić (kwota do zapłaty wyświetla mi się ta sama co wczoraj. Dostałem dziś taką wiadomość od sprzedawcy:
"dear sirs,
thanks for your placing order. now due to we have many goods to delievery, we will need time to arrange the first goods. and plz pay your order in seven days. when seven days passed, if you pay your order, we will arrange the second goods asap. thanks for your support. and now we have stopped selling,Because of this for any inconvenience please forgive us. thanks for your support and understanding. have a nice day for you and your family.
best wishes"
Z tego bełkotu zrozumiałem, że gościo na razie wysyła już zapłacone zamówienia a jak ja zapłacę, to zacznie procesować moje zamówienie za 7 dni. chyba coś kręcić, trochę się teraz boje mu płacić, bo nie ma dużego feedbacka i cholera wie jak z nim będzie. Miał ktoś podobna sytuację?
12 lis 2014, o 12:45
towar mu się mógł skończyć i będzie wysyłał najpierw tym którzy zapłacili "od ręki"
jak Ty zapłacisz to będziesz już w drugiej puli realizacji zamówień