Zamówiłem na ali. Koleś miał świeży sklep (istniejący od weekendu a kupowałem w poniedziałek). Nazywał sie "qiu sports2016 Store". Dużo towarów, więc pomyślałem, że to jego kolejny sklep po zamknięciu. W weekend pojawiło się wtedy kilku sprzedawców, bo chyba wtedy mniej pilnują (wolne mają). Ciężko o sprawdzanie sprzedawców jak im sklepy usuwają. Dlatego po asortymencie i dacie powstania. Dodatkowo miał już zamówienia zrobione w weekend. Wcześniej polowałem na sklepy, jednak sklepu usuwano, zanim ktoś odpisał lub nie odpisywali wcale. Jeden odpisał i sklep mu potem usunęli, więc trzeba wierzyć w opisy i kupować szybko (ale mądrze). Zawsze jest opcja sporu jak coś będzie nie tak jak w opisie.
Sklep oczywiście usunięty chyba we wtorek.
Złożyłem nawet wniosek o anulowanie zamówienia (skoro sklep usunięty, jako powód podałem, że już nie chcę towaru czyli to co najbardziej lubią sprzedawcy), ale tuż przed końcem czasu na wysłanie dostałem info, że prośba odrzucona, paczka wysłana i podany numer do śledzenia (polecony chińską pocztą). Tracking pokazuje, że paczka sobie leci. Ochrona kupującego powoduje, że czekam cierpliwie. I tak nic więcej nie mogę już zrobić. Na polskim serwisie bym nie ufał tak bardzo w ochronę.
Ale ponieważ koszulka ma być prezentem na gwiazdkę to nie czekając na anulowanie kupiłem drugą koszulkę na DH.
Kupiłem od tego kolesia
http://www.dhgate.com/wholesale/product ... d1a06.htmlPisałem z nim czy koszulka ma logo haftowane czy naklejane i ma mieć haftowane. Paczka też wysłana poczta HK (też rejestrowana). Konkretnie tej koszulki też już nie ma, ale sklep istnieje.
Najwyżej będzie miał chrześniak 2 koszulki.