przez stachu777 » 12 lis 2015, o 17:10
Ja robiłem trzy razy podejście do zakupów na GearBest i dla mnie ten sklep już nie istnieje.
Pierwszy zakup u nich to był tablet z kodem rabatowym jednego z forum. Cena niższa niż gdziekolwiek o 20$, towar na miejscu.
Wszystko wyglądało OK.
Po tygodniu otrzymałem maila z info, że towar który kupiłem jest tak rozchwytywany, że nie mają go na stanie i w zamian za okazanie cierpliwości dostałem kupon 20$.
Dałem im szansę i żeby kupon nie przepadł kupiłem kilka sztuk drobnicy.
Oczywiście okazało się, że tych produktów też nie ma na stanie.
Oczywiście po moim mailu z żądaniem zwrotu wszystkich zakupów i anulowaniu zamówienia zaczęli prosić o dodatkowych parę dni.
W końcu oddali kasę.
Dziś w dwa tygodnie po zakupie UMI HAMMER S znowu mam maila że towar jest Extremely HOT i wyszedł ze stanu.
Oczywiście w chwili zakupu był status on stock.
Z wcześniejszych wypowiedzi wynika, że nie jestem jedyny, który kupił towar, którego GearBest nie ma na stanie...