Promocje i oferta sklepu GearBest.com
10 mar 2016, o 11:55
A bo ja wiem co tu wyjaśniać?
Po pierwsze nie ma linków/źródeł do tych komentarzy co w ogóle podważa ich wiarygodność - chociaż nie wykluczam, że są prawdziwe.
Moim zdaniem, żeby oceniać sprzedawcę trzeba u niego samemu zrobić zakupy i co ważne? Nie RAZ! Każdemu zdarzają się wpadki.
Z mojej strony zamówiłem tam już jakieś 3 telefony i 2 tablety. Wszystko przyszło jak trzeba, następny tablet jest w drodze. Co mi się podoba to GivingAssistance + Punkty od GB za zakupy dzięki czemu można na prawdę dużo zaoszczędzić.
14 mar 2016, o 13:26
No i Gravis obyś nic nie musiał nigdy reklamować.
Ja także byłem zadowolony z kilkudziesięciu zakupów , telefony , tablety i masa drobiazgów.
Teraz jeden telefon odesłałem i nie mam nic , ani prawie 200$ , telefonu.
Kilka tygodni wyjaśniania , co jest powodem reklamacji , wysyłałem linki że to nie tylko moja przypadłość.
Uznali niby , odeślij dostaniesz zwrot kasy - bo drugiego od razu nie chciałem (wada fabryczna) ujawniła się po 2,5 miesiąca użytkowania .
Odesłałem i zwrot akcji , naprawią i mi odeślą - nie chce bo będzie to samo - przepychanka.
Dobra zwrócą kasę ale - 50$ , no i jestem na straconej pozycji bo nie mam nic i mogę nic nie dostać.
Wk...y godzę się na te - 50$ pod warunkiem zwrotu na konto , ok potwierdzają zaczekaj tydzień i dostaniesz - ticket zamknięty.
Czekam cierpliwie już ponad 2 tygodnie i co oczywiste kasy - nie widać.
Każdy niech się zastanowi dobrze czy jest gotowy na podobne przejścia.
pozdro
14 mar 2016, o 13:51
Dokładnie jak kolega wyżej. Płacisz przez PayPal i w razie czego 180dni jest spokój..
15 mar 2016, o 12:18
Po kilkunastu udanych zakupach nie zwraca się uwagi na formę zapłaty.
Z 60% opłaciłem PP - tutaj akurat nie bo przelicznik niezbyt fajny był.
Nie zmienia to faktu polityki sklepu w przypadkach spornych , jest nieakceptowalna/bandycka
.
Właśnie dostałem kolejnego @ po moim monicie bym podał adres pp - gdzie w poprzednim wyraźnie go podałem i poprosiłem o zwrot tam.
Never ending story .
17 mar 2016, o 17:44
Witam
Dzisiaj dostałem tablet z Gearbest ale niestety mam problem bo na górze wyświetlacza są jakieś czarne plamy/pasy.
W takim wypadku lepiej pisać do Gearbest czy od razu otwierać spór na paypal?
17 mar 2016, o 17:50
Rozumiem, że to pytanie retoryczne? Oczywiście, że najpierw powinieneś się skontaktować ze sprzedawcą i próbować dogadać. No chyba, że nie chcesz tego przedmiotu to jak kolega niżej..
17 mar 2016, o 18:09
Wszystko zależy od tego co chcesz dalej z tym tematem zrobić. Jak nie chcesz tego przedmiotu to po co się kontaktować i tracić czas. Będą ci wciskać jakieś dziwne rozwiązania. Jak chcesz go odesłać to otwieraj spór, opisz wszystko, zrób zdjęcia. Rozmawiaj za pośrednictwem PayPal i poinformuj sprzedawcę, że chcesz zwrócić towar. Jak będą kręcić to przeksztalcasz to w roszczenie i nie ma bata, że PayPal się nie zgodzi. Po wyslaniu przedmiotu nie zapomnij wystąpić o zwrot kosztów odeslania. Tylko zrób na poczcie zdjęcie paczki z pieczatkami i karteczką na polecony, bo będziesz musiał później załączyć te zdjęcie.
17 mar 2016, o 19:57
W sumie to chciałbym ten tablet ale jak mam czekać nie wiadomo ile czasu na nowego (odesłanie + wysłanie drugiego) to chyba wolę zwrot pieniędzy i w tym czasie kupić gdzieś indziej.
Rozumiem, że w takim wypadku radziciePaypala?
A jeśli zdecyduję się na wymianę to lepiej zgłaszać to przez Gearbest czy Paypal?
Sorry za głupie pytania ale nie mam doświadczenia w takich sprawach.
17 mar 2016, o 20:57
Ja bym się nie bawił w rozmowy poza paypalem jak masz zamiar go odesłać. Nie baw się w żadną wymianę tylko zwrot pieniędzy. Kupić ponownie możesz też u nich, nie ma to żadnego znaczenia.
28 mar 2016, o 16:36
Od 2 tygdni uzytkuje zopo speed 7 ale wczoraj nagle przestal dzialac. 0 reakcji na ladowanie czy podpiecie do PC. Chyba zostaje tylko naprawa gwarancyjna? Jak to wyglada w gearbest i ile trwa czasu ?
3 kwi 2016, o 07:23
Zrób mu reset. Nie wiem jak w tym modelu ale jak pod klapka masz koło baterii reset. Być może się tylko zawiesił po tym resecie zacznie odpowiadać. Z jednym telefonem tak mi się udało. Inny poszedł na gwarancję. Różnie może być z mojego doświadczenia naprawa może potrwać od 2 miesięcy (GoldWay) do 4 miesięcy (Coolicool).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.