Promocje i oferta sklepu GearBest.com
10 sty 2015, o 17:40
czemu ich tak bronisz? czy wykasowałeś posty m.in. moderatorów z tego tematu? czy na aliexpress podczas tej przedsprzedaży wciskano kit klientom w dodatku niespójny?
gdy ja zamawiałem telefon już nie było przedsprzedaży (backorderu tym bardziej)
Jesteśmy oszukiwani za przyzwoleniem admina :)
10 sty 2015, o 18:21
Jak napisał
TLasky w tym temacie:
"Dlaczego potraktowaliscie kilkudziesieciu uzytkownikow forum jak matolow, ktorym mozna wciskac glodne kawalki w nieskonczonosc.[...]
Nawet jesli opoznienie jest wina producenta, to nie potraficie tej sprawy jasno i szczerze postawic i zadoscuczynic osobom oczekujacym.[...]"
To chyba wystarczający powód, aby wyrobić sobie opinię nawet na podstawie jednego zakupu. Dlaczego ktoś ma u nich kupować po raz kolejny, skoro przy pierwszym zakupie (nawet w przedsprzedaży) został zrobiony w balona i nie dostał sprzętu na czas określony przez sklep, a sklep nie potrafi tego wyjaśnić, wytłumaczyć, zrekompensować tylko wciska jakieś bajeczki klientom. Dla mnie wystarczający powód - zasada "klient nasz Pan".
10 sty 2015, o 19:03
Nie chodzi o to że sklep nie ma towaru z winy producenta tylko że nie ma odpowiedniej informacji że strony sklepu.
10 sty 2015, o 19:20
Tutaj to już trochę fantazja Cię poniosła, forum, a tym bardziej admin nie jest pośrednikiem w sprzedaży.
Piszesz że kupiłeś telefon już po preorderze, czyli co, nie wiedziałeś że sklep opóźnia wysyłki ludziom z wcześniejszych zamówień?
Kupiłeś bo cena była niska, i niska była dla wszystkich, nawet nie trzeba było rejestrować się na forum żeby odczytać kod zniżkowy, więc o co teraz masz żal do forum i admina. Kupowałeś z pełną świadomością że są jakieś opóźnienia i się na to zdecydowałeś, teraz możesz wylewać żale, ale co to zmieni?
Trzeba było anulować transakcję,założyć spór na paypalu i zakończyć sprawę.
I żeby zakończyć offtop, nie bronię sklepu, moim zdaniem załatwiają tę sprawę od d...y strony, ale to ich biznesy.
10 sty 2015, o 19:23
a jak nazwiesz kasowanie niepochlebnych opinii (całkiem zasłużonych) przez admina? Nie obwiniam forum i admina za zakup tylko mam pretensje o to, że admin prawdopodobnie kieruje się innymi pobudkami niż dbanie o interes forumowicza :)
10 sty 2015, o 19:37
...a jak można nazwać pisanie tych samych żali w każdym możliwym dziale mimo upomnienia przez moda?
Ja rozumiem Ciebie, rozumiem też innych czekających na telefon, żółć się Wam wylewa i słusznie, ale czemu zarzucasz oszustwo adminowi?
10 sty 2015, o 21:00
po upomnieniu moda napisałem mu PW z przeprosinami i napisałem jaki był mój zamiar: ostrzeżenie innych potencjalnych klientów przed nierzetelnym sprzedawcą (trochę w formie spamu jeśli chodzi o ilość wątków, ale zawsze było na temat, np. zgłoszenie się na testy, gdzie prosiłem o wysłanie telefonu który zakupiłem - notabene również skasowany...)
jeśli Ty zaczniesz kasować posty, które są 'niewygodne' to zacznę zarzucać oszustwo Tobie, na razie robi to admin, więc i zarzuty kierowane są w jego stronę.
Zrobił się znowu mały off-top...
czirs :)
10 sty 2015, o 21:23
Dokładnie. I dodam ze jakoś wstawiac nowe tematy z promocjami to potrafi ale już nie raczy odpowiedzieć nic użytkownikom w tej sprawie. Zwyczajne olewanie.
10 sty 2015, o 21:46
wykasowałem posty w których moderatorowie ustalali że będą kasować nowe wpisy sklepu,nie tak się ze sklepem umówiłem, my dostajemy zniżki, czasem najlepsze w całej sieci www, ale w zamian sklep ma prawo w swoim dziale przedstawiać ofertę. Każdy ma rozum i wybiera najlepsza dla niego ofertę z dowolnego sklepu i miejsca w sieci. Nikt nikogo do niczego nie zmusza i nie nakłania. Krytyka sklepu pozostała w tym i innych wątkach, choć w dużej mierze się z nią nie zgadzam.
Z informacji jakie dostałem ze sklepu wynikało że telefony mieli otrzymać na przełomie roku i niezwłocznie je wysłać.
Prawdopodobnie pierwsi je już otrzymują, a w przyszłym tygodniu spora grupa dostanie paczki.
Gdybym wiedział że z tym telefonem wyniknie taki problem to bym nie zgodził się na ten zakup grupowy.
Kupiło tam sporo osób dla których to był pierwszy zakup z chin, przedsprzedaż była do 15 lub 25 grudnia, a narzekanie się zaczęły zanim się ta przedsprzedaż zakończyła, bo trackingu nie widać.
10 sty 2015, o 22:06
W sumie,gdyby Gearbest napisał dwa, trzy zdania, że jest im przykro, że dołożą starań itp. to nic by to ich nie kosztowało, a wrażenie byłoby lepsze. Ludzie oczywiście popadają w skrajności, sam musiałem naprostować parę osób, które zaczęły za bardzo szaleć, ale z drugiej strony, jakieś najskromniejsze nawet wyjaśnienie by im się należało. Tym bardziej, że chodzi nie tylko o kwestię wysyłek ale też o różnice w specyfikacji. To już co prawda wina producenta, ale tego nie ma na forum, więc normalne, że gromy spadają na sklep.
10 sty 2015, o 22:21
@Mateusznik, admin już odpowiedział jakie posty skasował, a zanim zaczniesz zarzucać komuś oszustwo przeczytaj może najpierw definicje tego w sumie prostego sformułowania i konsekwencje innego też na ''o''. Z mojej strony to wszystko.
@blue_voyager, to że spadają gromy na sklep, ja się nie dziwię, ludzie mają rację, tylko kolejny raz w kolejnym temacie czytam że forum i administracja jest winne tej sytuacji i nic z tym nie robią, w wręcz przeciwnie coś ukrywają i oszukują.
Trochę to nie bardzo...
10 sty 2015, o 22:29
wpc bo to wynika z tego, że co niektórzy tak zacietrzewiają się w swoich pretensjach, że tracą rozsądek. O oszustwie oczywiście nie można mówić, raczej o nieudolności sklepu. Zarzut oszustwa ze strony forum i administracji litościwie przemilczę.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.