Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 07:10

Witam.
22 stycznia kupiłem i opłaciłem telefon na JD. COM.
Niby wysłany, ale od ponad dwóch tygodni przesyłka ma taki status:

Obrazek

to normalne? Na stronie PP nie znajduje mi tej paczki.

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 07:27

Na jd.com to norma. Ja wogóle podarowałem sobie, ten krętacki sklep.

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 07:44

Ja mam taki status: The item is ready for shipment, POLAND od 04.01.2016 03:56
I na razie dalej stoi w miejscu.

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 08:08

Po pierwsze, doskonale wiadomo, że ten sklep tak działa. Ceny są atrakcyjne ale kosztem bardzo długiej wysyłki. Nie wiem czemu was to dziwi, pisze się o tej kwestii w tym i innych watkach bez przerwy. Po drugie, dodatkowo doszedł Chiński Nowy Rok, którego kończące się w tych dniach obchody zawiesiły praktycznie całą działalność handlową w Chinach na ponad trzy tygodnie.
Jak wam się śpieszy, kupujcie gdzie indziej. I nie kupujcie w święta.

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 08:24

Drogi moderatorze, napisze to jeszcze raz ale tym razem słownie bo cyfry chyba do Ciebie nie trafiają. Ostatni status pojawił się czwartego stycznia dwa tysiące szesnastego roku. Święta zaczęły się w lutym więc ta paczka raczej powinna to ominąć nie sądzisz? Zwłaszcza, że paczki wysłane w terminie późniejszym już dawno są u mnie. I nie jest to wina sprzedawcy a przewoźnika w tym przypadku. NLpost ostatnio coś się nie spisuje. Inna paczka dla przykładu pojechała na Ukrainę zamiast do Polski.

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 08:31

Drogi swiezaku82, nie tylko Ty sie tu wypowiadałeś. Uwaga o świętach odnosiła się do kolegi, który kupował właśnie w okresie świat - patrz wyżej. Uwaga dotycząca sposobu pracy sklepu - baaardzo długi czas wysyłki - była ogólna.

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 08:55

Spokojnie Panowie ;-) ja tylko zapytałem, czy to normalne.
Skoro paczka kolegi od 4 stycznia ma status podobny do mojej (1 luty),
to po prostu czekam dalej i tyle...

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 09:02

swiezak82 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

I jeszcze długo możesz poczekać, taki sklep.

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 14:14

Spytałem Carryit Technology czy może zaniżyć deklaracje na paczce to mi napisał:
"we can do it at your way, but we are not responsible for any problem in the custom. That is to say, if we haven’t received the back phone, we won’t refund you. And if the phone damaged, we only refund you part price. Can you accept it? "

Zastanawiam się czy zaakceptować to, ale warunki są mocno niekorzystne :-/
Ktoś się na to zgodził? Paczka przyszła cała i zdrowa?

Re: JD.COM

18 lut 2016, o 14:40

Quis napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Pierwsze dwa zdania - zrozumiałe, ale jakim cudem to by miało być uzasadnione: "And if the phone damaged, we only refund you part price. Can you accept it?"??
Daj sobie spokój. Zmniejszanie ceny raczej nie zwiększa twych szans na brak VATu.
Odpowiedz