• Reklama

Jak uruchomić zwykłego androida na HTM H10?

Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc

Jak uruchomić zwykłego androida na HTM H10?

Postprzez Neofita » 30 maja 2014, o 18:58

Pozdrawiam wszystkich w moim pierwszym poście na forum i proszę o pomoc. po kilkutygodniowym studiowaniu forum zdecydowałem się na zakup telefonu w Chinach i padło na HTM H10 (niskobudżetowy) z ekranem 4.3``, MTK6572 i androidem 4.2. Otrzymałem go już po 14 dniach holenderską pocztą i zaczęły się schody. Po pierwsze brak języka polskiego, mimo że taki miał być- da się coś z tym zrobić? Po drugie mam ona nakładkę chyba Blackberry, a ja chciałbym mieć zwykłego swojskiego androida jak w moim dotychczasowym Mini- czy jest to możliwe? Szukałem w necie i na forum, ale niestety H10 nie jest zbyt popularny. Proszę Was o pomoc, ale muszę wspomnieć, że jestem zupełnie zielony w jakichś rootach itp. Z góry wielkie dzięki
Neofita
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 maja 2014, o 18:49
Telefon:: HTM H10

Reklama

Re: Jak uruchomić zwykłego androida na HTM H10?

Postprzez existe » 30 maja 2014, o 19:45

kupujac badziewie nalezy miec swiadomosc, ze kupuje sie go z cala zla zawartoscia i bez wsparcia
zwlaszcza, ze jak piszesz nie masz pojecia o jakichś rootach, odradzam jakiekolwiek grzebanie
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 08:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 58
Telefon:: byl:米jest redmi5plus
ROM: miui10

Re: Jak uruchomić zwykłego androida na HTM H10?

Postprzez Neofita » 31 maja 2014, o 13:24