przez alizak » 28 wrz 2015, o 21:22
Co będzie kiedy będę chciał założyć open dispute na aliexpress i prosić o zwrot pieniędzy w poniższych trzech przypadkach
(gdy np. 60 dni było na dostawę i dobiega końca 60 dniowy okres ochronny, towaru brak, tracking number fałszywy):
1) płacę kartą debetową, potem kartę i konto zamykam w banku
2) płacę przelewem internetowym, płatność przechodzi przez przelewy24.pl, konto w banku jest aktywne, ale i tak aliexpress nie posiada chyba mojego numeru konta, tylko ten pośredniczący od przelewy24.pl
3) płacę przelewem internetowym, płatność przechodzi przez przelewy24.pl, konto w banku z którego wyszła płatność jest już zamknięte
Na jakie konto zostaną pieniądze zwrócone? Czy można do obsługi aliexpress napisać na jakie konto/kartę debetową mają zwracać pieniądze?
Na aliexpress płacę różnymi metodami, ogólnie jeśli jest dostępna w transakcji płatność przelewem to z tej opcji korzystam.
Pytania zadaję ponieważ ostatnio zmieniałem konto bankowe i część transakcji płaconych z tamtego konta nie jest jeszcze zakończonych, a w jednej za 10 dni mija mi okres ochronny.