Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
20 sty 2015, o 23:40
Eskalacja sporu to normalne działanie gdy sprzedawca odrzuci Twoje żądania. Chyba, że chcesz się tak bawić jak teraz, to jeszcze długo tak możecie.
Eskaluj spór bo tak nic nie osiągniesz.
21 sty 2015, o 17:47
Mam pytanie
zakupiłem żarówki LED CANBUS NO Error - a po włożeniu błąd - komputer widzi różnicę - otworzyłem spór ale nie chciałem ich wysyłać . Sprzedawca nie zgodził się na częściowy rabat - otworzono eskalację. Sprzedawca napisał, że wysyła rezystory do kompletu - wysłałem zapytanie kiedy?? i żadnej odpowiedzi. Z kim się teraz kontaktować - ze sprzedawcą czy z Ali? Jakie dalsze kroki.
Proszę o pomoc.
22 sty 2015, o 09:47
Witam. Może niektórzy co czytali moje poprzednie posty o zakupie ZTE V5 u CBT (HK) pamiętają, że chińczyk zażądał ode mnie 109 $ za przesyłkę która została odesłana przez DHL do nadawcy? Telefon nie przeszedł przez procedurę urzędu celnego z powodu braku CE. Dziś zakończył się spór ze sklepem z wynikiem FULREFUND dla mnie. NIE POLECAM tego sklepu, naciągacze.
22 sty 2015, o 12:42
Pierwsza część zdania oznacza, że w pierwszej kolejności dostaniesz zwrot gotówki. Status tej operacji możesz obserwować w zakładce "financial" zamówienia.
W drugiej części piszą, że gdyby jednak ta paczka w późniejszym terminie do Ciebie dotarła - proszą o dokonanie ponownej wpłaty za ten otrzymany towar.
Jak to zrobić - jest chyba w FAQ. W skrócie - dokonujesz tego samego zakupu, piszesz do sprzedawcy, żeby podał w formularzu nr trackingowy ale zamówienia Ci nie wysyłał, bo odebrałeś poprzednie, za które dostałeś wcześniej full refund. Ot, co.
25 sty 2015, o 13:32
Witam wszystkich,
Jestem tu nowy i mój problem nie dotyczy telefonu ale procedury są przecież takie same. Kupiłem na aliexpress klawiaturę do laptopa, klawiatura przyszła szybko bo po 11 dniach. Kłopot w tym ze klawiatura wprawdzie działa ale jej podświetlanie juz nie. Ewidentnie widać ze taśma od podświetlania jest uszkodzona. Klawiatury odsyłać nie chce bo udało mi się przełożyć podświetlanie ze starej. Natomiast doszedłem do wniosku ze skoro uszkodzone to dlaczego mam płacić jak za nowe. Napisałem do gościa ze jest klawiatura uszkodzona i na pewno nie nowa i ze uważam ze powinien mi zwrócić cześć pieniędzy których zresztą jeszcze nie otrzymał bo jeszcze nie zgłosiłem aliexpress ze otrzymałem przesyłkę. Jak myślicie jaka jest szansa żeby załatwić sprawę po mojemu i czy jest wogóle taka możliwość ?? Możecie mi ewentualnie coś doradzić jak się teraz zachować ?? Czy dogadywac się z gościem czy zgłosić do aliexpress ??
25 sty 2015, o 13:44
Musisz otworzyć spór o częściowy zwrot i tyle. Inaczej się pewnie nie dogadacie, chyba że będzie chciał oddać Ci kasę na paypal bo czasem mi tak proponowali. W każdym bądź razie nie korzystam z paypala więc otwierałem za każdym razem spór.
25 sty 2015, o 13:49
To był mój pierwszy zakup wiec możesz mi wytłumaczyć jak się to robi i jak najlepiej opisać problem żeby aliexpress bylo bardziej przychylne mi ??
25 sty 2015, o 13:50
A próbowałeś zajrzeć do forumowego FAQ w tym dziale? Tam jest opisana procedura sporu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.