Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
		
			Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
		
	 
    
	
		
		
			
			
			 przez lexio » 5 wrz 2014, o 10:28
przez lexio » 5 wrz 2014, o 10:28 
			
			Jak zgodził się na Twój spór to napisz niech po prostu go akceptuje albo czekaj do końca czasu sporu wtedy z automatu pójdzie zwrot. Nic czasem sama nie potwierdzaj jak by coś sam zmienił . Jak zmieni wtedy eskaluj ,zrób zdjęcia tych śmieci itd...
 
		
			
			- 
				lexio
			
- AKTYWNY
-  
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez lexio » 5 wrz 2014, o 10:46
przez lexio » 5 wrz 2014, o 10:46 
			
			Jak spór zakładałeś skoro zaakceptował to zaznaczałeś ,że zgadzasz się na odesłanie bo na to wygląda. Teraz pamiętaj ,że musisz sam śledzić tą paczkę do chińczyka bo u nich do domu ,sklepu,itd nie dostarczają musi iść sam odebrać więc będziesz musiał go gonić na pocztę .
 
		
			
			- 
				lexio
			
- AKTYWNY
-  
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez pająk38 » 5 wrz 2014, o 11:05
przez pająk38 » 5 wrz 2014, o 11:05 
			
			Kitajec odpowiedział na spór , zaznaczył kwotę refundacji  0.00USD , teraz mam do wyboru ACccept  , Modify , Cancel Dispute , Escalate Dispute .
Czyli mam eskalować spór denerwuje mnie chińczyk czy mogę po eskalowaniu żądać pełnej refundacji skoro wcześniej chciałem niepełną kwotę .
Mam zdjęcia na którym widać że ładowarka jest używana i wyświetlacz jest porysowany .
			
		 
		
			
			- 
				pająk38
			
- AKTYWNY
-  
- Posty: 211
- Dołączył(a): 5 lis 2012, o 10:10
- Lokalizacja: internet
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez Kyrtap » 5 wrz 2014, o 11:20
przez Kyrtap » 5 wrz 2014, o 11:20 
			
			Nie, najpierw modyfikuj kwotę, a dopiero potem eskalacja. 
SGS III - Tapatalk
			
		 
		
			
			- 
				Kyrtap
			
-  
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2 lut 2014, o 17:29
- Pochwały: 2
- Telefon:: Samsung
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez pająk38 » 5 wrz 2014, o 12:18
przez pająk38 » 5 wrz 2014, o 12:18 
			
			Jeżeli dobrze rozumiem kitajec odrzucił mój spór teraz mam  modyfikować do pełnej refundacji i nie czekając na jego odpowiedz eskalować.
A czy po modyfikacji funkcja eskaluj nie zniknie.
			
		 
		
			
			- 
				pająk38
			
- AKTYWNY
-  
- Posty: 211
- Dołączył(a): 5 lis 2012, o 10:10
- Lokalizacja: internet
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez Kyrtap » 5 wrz 2014, o 12:34
przez Kyrtap » 5 wrz 2014, o 12:34 
			
			Tak się właśnie stało i tak masz zrobić. 
Nie, nie zniknie. 
SGS III - Tapatalk
			
		 
		
			
			- 
				Kyrtap
			
-  
- Posty: 136
- Dołączył(a): 2 lut 2014, o 17:29
- Pochwały: 2
- Telefon:: Samsung
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez Colz@ » 5 wrz 2014, o 16:28
przez Colz@ » 5 wrz 2014, o 16:28 
			
			Mam problem od 25 sierpnia numer trackingowy nie jest widoczny w sytemie. Sprzedawca nie odpowiada na maile czy wiadomości przez ali. Chcialbym zalożyc spor, a że będzie to moj pierwszy spór mam kilka pytań. 
Jako powód sporu podam, że numer trakingowy nie działa i zażądam zwrotu pełnej kwoty. 
Czy sprzedawca w takiej sytuacji może zaproponować wysłanie paczki po raz kolejny? To byłoby dla mnie najlepsze rozwiazanie, bo strasznie na czasie mi nie zależy, a towar zakupiony został ze zniżką 10$.
W paczce będą 3 rzeczy czy spor zakladam do każdej z nich osobno?
			
		 
		
			
			- 
				Colz@
			
-  
- Posty: 131
- Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
- Lokalizacja: Pl
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez swiezak82 » 5 wrz 2014, o 18:23
przez swiezak82 » 5 wrz 2014, o 18:23 
			
			Zakładaj spór i nie czekaj, kitajec nie wysłał paczki i zapewne już nie wyślę. Ja dzisiaj tak zrobiłem i od razu prawie zaakceptował. Także nie ma co czekać, tylko trzeba odzyskać kasę i kupić od kogoś innego. A kupon też Ci zwrócą. Klikasz w spór I tam jest do wyboru ta opcja no tracking information,  zaznaczać całkowity zwrot kosztów i tyle.
			
		 
		
			
			- 
				 
 swiezak82
- VIP
-  
- Posty: 1353
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
- Pochwały: 51
- Telefon:: Pentagram
- ROM: 4.1.2
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez Colz@ » 5 wrz 2014, o 21:19
przez Colz@ » 5 wrz 2014, o 21:19 
			
			Muszę otworzyc spory na kazdy element, który znajdował sie w zamówieniu zgadza sie?
			
		 
		
			
			- 
				Colz@
			
-  
- Posty: 131
- Dołączył(a): 29 maja 2013, o 19:50
- Lokalizacja: Pl
 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			 przez swiezak82 » 5 wrz 2014, o 21:59
przez swiezak82 » 5 wrz 2014, o 21:59 
			
			Jak dostałeś trzy nr śledzenia do każdej z osobna to tak
			
		 
		
			
			- 
				 
 swiezak82
- VIP
-  
- Posty: 1353
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
- Pochwały: 51
- Telefon:: Pentagram
- ROM: 4.1.2
 
	 
	
	 	
	
	
 
	Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości