Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez bontek » 13 sie 2014, o 16:38
Za duzy?? :)) hehehe...ja wybieralem wg tabeli i tak dostalem 3 rozmiary mniejsze :)
Otworzylem spor, wybralem WRONG COLOR SIZE DESIGN....w sumie moglem dac full refund
Ale dalem refund 60%....sprzedajacy nawet sie nie odezwal...wiec RESPONSE TIME minal i dostalem z automatu zwrot 60% pewnie FULL REFUND tez bym dostal...
Buty i tak sprzedalem na Allegro juz jako wlasciwy rozmiar wiec zarobek i tak 200% :)
Pozdro
Autor postu otrzymał pochwałę
-
bontek
- AKTYWNY
-
- Posty: 238
- Dołączył(a): 23 mar 2013, o 21:03
- Lokalizacja: Zabrze
- Pochwały: 5
- Telefon:: Bratek
przez norman » 13 sie 2014, o 16:48
Ten sprzedawca akurat ma dobrze opisane rozmiary tylko że ja zamówiłem US 10 a ,a on wysłał UK 10 czyli US 11. Ja bym wolał sie nie bawić w zwrot kasy (chyba że całość) a potem sprzedawanie tego co dostałem.
-
norman
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:18
- Telefon:: iOcean X7 HD
przez Robbo » 13 sie 2014, o 17:11
Bez problemu powinieneś dostać pełny zwrot bez odsyłania.
Ja i G2
-
Robbo
- AKTYWNY
-
- Posty: 772
- Dołączył(a): 17 paź 2013, o 11:25
- Pochwały: 16
- Telefon:: Samsung Galaxy Nexus
- ROM: MIUI V5
przez bontek » 13 sie 2014, o 17:14
Daj full refund.
Zapewne dostaniesz zwrot kady.
A buty przekaz wtedy na wybrany Dom Dziecka :)
-
bontek
- AKTYWNY
-
- Posty: 238
- Dołączył(a): 23 mar 2013, o 21:03
- Lokalizacja: Zabrze
- Pochwały: 5
- Telefon:: Bratek
przez norman » 14 sie 2014, o 16:24
Sprzedawca odrzucił refund i napisał: "sorry for send you wrong size , please send back shoes , i will give you full refund and pay you shipping cost when i get back shoes ,thanks "
Co z tym dalej robić?
-
norman
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:18
- Telefon:: iOcean X7 HD
przez sidek1992 » 14 sie 2014, o 17:00
Odpisz mu, że nie będziesz narażał się na dodatkowe koszta transportu i zastanawiał się czy paczka na pewno dotrze. Jego wina więc niech sam odpowiada za swoje lub swoich pracowników błędy. A dostaniesz tylko full refund i żadnych kosztów wysyłki już pewnie nie wyśle.
-
sidek1992
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 14 lip 2014, o 17:20
- Lokalizacja: Malbork
- Telefon:: Jiake
- ROM: 4.2.2
przez norman » 14 sie 2014, o 20:08
Dałem eskalacje
-
norman
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:18
- Telefon:: iOcean X7 HD
przez khaleesi » 16 sie 2014, o 20:58
Jacy oni są cwani z tym odsyłaniem przedmiotów.. naprawdę nie ogarniają, że to dodatkowy koszt czy rżną głupków?
U mnie nareszcie się zakończyło. Full refund bez zwracania przedmiotu.. chińczyk oczywiście obrażony - no cóż jakoś muszę z tym żyć
Tylko teraz mam pytanie bo chciałam mu nasmarować odpowiednią opinię coby inni mogli sobie poczytać, ale niestety nie widzę takiej opcji i nie wiem w co wejść i gdzie kliknąć.. Chyba, że nie mam takiej opcji ?
-
khaleesi
-
- Posty: 31
- Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:05
- Telefon:: lg
przez grendel » 17 sie 2014, o 05:57
@up Powinna być z tego co pamiętam w Manage feedback - transakcje oczekujące na komentarz kupującego.
Namalowałem w Tapatalk
-
grendel
- AKTYWNY
-
- Posty: 304
- Dołączył(a): 11 paź 2013, o 16:09
- Pochwały: 7
- Telefon:: Letv X600
- ROM: BB72 07S RL
przez natalia.b » 17 sie 2014, o 11:22
Mam pytanie dotyczące eskalowanego sporu może ktoś będzie wiedział o co chodzi. Zamówiłam w sumie duperelkę z ciuchów za 9 dolców ale cała oferta była inna niż normalnie , zazwyczaj jak się wybiera kolor to można było kupując zaznaczyć odpowiedni który chcemy przy kupowaniu , tu jednak nie było tych "guziczków z kolorami" . W ofercie były zdjęcia w białym kolorze a na dole podpis że dostępne także w kolorze rózowym lub niebieskim (napisz w komentarzu jaki kolor wybierasz). Jeszcze później w opisie wysyłki drugi raz napisane : napisz w komentarzu zamówienia który kolor z dostępnych wybierasz biały / rózowy czy niebieski w innym wypadku wyślemy losowo. Chciałam koniecznie niebieski i taki wybrałam opisując to w komentarzu jak płaciłam.
Jak się okazało Chińczkówna wysłała mi kolor biały którego nie chciałam / nie podoba się / nie pasuje / zle się łaczy kolorystycznie z innymi etc etc wiecie jak to dziewczyny zwracają na to uwagę, nie będę już nawet wspominać o tym ze sama wysyłka była ciągle odkładana i ciągle zmieniany numer trackingowy. Powiem krótko wkur..lam się czekałam długo i dostałam nie to co zamówiłam.
Założyłam więc spór z opcją full refund. W odpowiedzi na spór chinolka go odrzuciła z opisem "We are the Stochastic Transportation color " Nie wiem nawet co to znaczy nie wgłębiałam się tylko od razu escalate oczywiście dołączyłam zdjęcia oraz screen z oferty z zaznaczeniem tej wysyłki w innych kolorach i screen komentarza gdzie napisałam że chcę niebieski. Po kilku dniach chinolka przedstawiła swoją propozycje rozwiązania i napisała refund 0,01$ i opis znów "We are the Stochastic Transportation color " Stwierdziłam że poczekam co zrobi ali , ale mija już miesiąc od rozpoczęcia sporu i ciągle mam informacje
Status:
Dispute Escalated - Processing
Reminder:
The dispute has been escalated and our Case Management Team will now get involved. We will contact you as soon as possible. Please check your registered email regularly for communication from us.
I do wyboru Cancel Arbitration oraz View Seller Solution , cancel arbitration nie chce dawac bo pewnie się zakończy bez zwrotu a jak dam view seler solution to mam ten zwrot 1centa czy akceptuje czy nie. Jak wejde w my orders to na górze wyswietla mi się jeszcze napis Awaiting confirmation of the refund (1) i to jest ten refuund 1 cent ze czekaja na moja decyzje czy jak ? Nie wiem czemu to az miesiąc trwa czy po prostu ja musze coś zrobić czy czekać az w końcu łaskawie Ali się tym zajmie ? A może po prostu nie mam racji w tym sporzę ? Jak tkos ma juz z tym jakies doświadczenie, moze zapodać jakies konstruktywne porady będę wdzięczna. I o co chodzi w ogóle z tym "We are the Stochastic Transportation color" ?
-
natalia.b
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 13:17
- Pochwały: 1
- Telefon:: NOKIA
przez khaleesi » 17 sie 2014, o 15:15
Jest coś takiego faktycznie jak Manage feedback ale niestety nie ma tam tego przedmiotu żebym mogła wystawić komentarz
szkoda
-
khaleesi
-
- Posty: 31
- Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:05
- Telefon:: lg
przez matim1991 » 21 sie 2014, o 12:16
Cześć wszystkim.. Zamówiłem towar na ali chińczyk ściemnia z wysyłką podał nr przesyłki ale w trakingu go nie znaleziono. Po wymianie paru @ podał drugi nr jako korekta w trankingu, tez nie znaleziono tego nr. Chce otworzyć mu spór, jak zrobić to krok po kroku. Niedawno zacząłem zamawiać na ali pierwszy raz będę otwierać spór tylko za bardzo nie wiem jak.
-
matim1991
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 21 sie 2014, o 12:05
- Telefon:: Sony
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości