Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        12 sie 2014, o 17:33
		
			
			Już dodałem oryginał.
			
		
	 
	
        
        12 sie 2014, o 18:15
		
			
			Czy przedstawiłeś dowody na to, że jest to podróbka? Wymieniają jakie powinny one być i podają termin 3 dni na odpowiedź. Po tym czasie sprawa będzie zamknięta i pieniądze przekazane sprzedawcy.
			
		
	 
	
        
        12 sie 2014, o 18:57
		
			
			z tym WeDo to spokojnie....dostaniesz paczke  bez stresu - mi tez juz wysylali ze 3 razy...jest OK. Musisz poczekac!
			
		
 
	 
	
        
        13 sie 2014, o 16:29
		
			
			Dostałem od chińczyka zły rozmiar buta o 1 numer za duży niż zamawiałem, i teraz pytanie jak mam to rozegrać? otworzyć spór i wysłać zdjęcia metki ze złym rozmiarem?czy pisać do chinola na maila?przydało by sie żeby mi zwrócił za wysyłke do chin. 
http://www.aliexpress.com/item/Mens-Bar ... 76062.html
			
				Ostatnio edytowano 13 sie 2014, o 16:42 przez 
norman, łącznie edytowano 1 raz
					
				
 
	
        
        13 sie 2014, o 16:38
		
			
			Za duzy?? :)) hehehe...ja wybieralem wg tabeli i tak dostalem 3 rozmiary mniejsze :)
Otworzylem spor, wybralem WRONG COLOR SIZE DESIGN....w sumie moglem dac full refund 
Ale dalem refund 60%....sprzedajacy nawet sie nie odezwal...wiec RESPONSE TIME minal i dostalem z automatu zwrot 60% pewnie FULL REFUND tez bym dostal...
Buty i tak sprzedalem na Allegro juz jako wlasciwy rozmiar wiec zarobek i tak 200% :)
Pozdro
			
		
	 
	
        
        13 sie 2014, o 16:48
		
			
			Ten sprzedawca akurat ma dobrze opisane rozmiary tylko że ja zamówiłem US 10 a ,a on wysłał UK 10 czyli US 11. Ja bym wolał sie nie bawić w zwrot kasy (chyba że całość) a potem sprzedawanie tego co dostałem.
			
		
	 
	
        
        13 sie 2014, o 17:11
		
			
			Bez problemu powinieneś dostać pełny zwrot bez odsyłania. 
Ja i G2
			
		
	 
	
        
        13 sie 2014, o 17:14
		
			
			Daj full refund. 
Zapewne dostaniesz zwrot kady.
A buty przekaz wtedy na wybrany Dom Dziecka :)
			
		
	 
	
        
        14 sie 2014, o 16:24
		
			
			Sprzedawca odrzucił refund i napisał:  "sorry for send you wrong size , please send back shoes , i will give you full refund and pay you shipping cost when i get back shoes ,thanks "
Co z tym dalej robić?
			
		
	 
	
        
        14 sie 2014, o 17:00
		
			
			Odpisz mu, że nie będziesz narażał się na dodatkowe koszta transportu i zastanawiał się czy paczka na pewno dotrze. Jego wina więc niech sam odpowiada za swoje lub swoich pracowników błędy. A dostaniesz tylko full refund i żadnych kosztów wysyłki już pewnie nie wyśle.
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.