Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        22 paź 2018, o 12:51
		
			
			cześć,
zamówiłem smartwatcha vibe 3 HR w okazyjnej cenie za 26$ (normalnie powyżej 30$), ale dostałem inną wersję - vibe 3( normalna cena 25$, okazyjnie 15-17$). Rozpocząłem Dispute o zwrot całej kasy. Ewentualny zwrot zegarka, ale wysyłka na koszt sprzedawcy (ok65zł poczta polska). 
Czy warto już sugerować, na jakiś mniejszy zwrot jestem w stanie się zgodzić? Ostatecznie ten mógłby zostać (kiedyś nawet o nim myślałem), ale zwrot przynajmniej 50%.
Może jeszcze jakieś porady?
			
		
	 
	
        
        22 paź 2018, o 13:39
		
			
			@up
ale wysyłka na koszt sprzedawcy (ok65zł poczta polska).????? to ile ten zegarek waży - kilogram?
			
		
	 
	
        
        22 paź 2018, o 14:04
		
			
			markus70, 
nie zastanawiałem się, tylko wybrałem paczkę, aby nie martwić się gabarytami ok. (10x15x10cm). Można wysłać listem, ale czy  przesyłka listowa polecona priorytetowa z potwierdzeniem odbioru będzie OK? Nie wiem jak z gabarytami dla listów?
			
		
	 
	
        
        22 paź 2018, o 14:09
		
			
			@up
przesyłka polecona priorytetowa jest odpowiednim wyborem
			
		
	 
	
        
        26 paź 2018, o 15:40
		
			
			Ktoś może powiedzieć co się teraz stanie?
Moja propozycja full refund bez odsylania towaru
Propzycja sprzedawcy
1. Full refund 0$ (odrzucona przez mnie) 
2. Full refund i zwrot przedmiotu
Propzycja Aliexpress
1. Full refund 0$ (odrzucona przeze mnie) 
2. Full refund cała kwota bez odsylania towaru (zaakceptowana przeze mnie) 
W zasadzie nie wiem czego teraz się spodziewać po tym jak wybrałem propozycje aliexpress. 

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
			
		
 
	
        
        22 lis 2018, o 00:48
		
			
			Witam,
Zamówiłem 3 przedmioty od jednego sprzedawcy. 2 doszły, trzeciego nie miał takiego koloru, więc zgodziłem się na wysyłkę innego i otrzymałem wiadomość, że wysłany i dziś patrzę informacja, że niby doszedł. Sprawdzam tracking i wyszło, że paczka do Czech. Mam jeszcze 16 dni na otwarcie sporu. Nie wiem czy się gorączkować i już zakładać spór czy po prostu sprzedający wrzucił inny numer śledzenia żeby nie anulowało transakcji i chwilę jeszcze zaczekać?
			
		
	 
	
        
        22 lis 2018, o 04:56
		
			
			Napisz do niego i opisz swoje obawy. Spytaj o co kaman. To też ludzie. Nas nie pytaj.
Spytaj dlaczego podał zły numer. Czy nie ma towaru i nie wysłał czy co? Czy w takim razie masz otworzyć spór i on go szybko zaakceptuje?
Może to pomyłka a może nie ma i nie wysłał.
			
		
	 
	
        
        24 lis 2018, o 16:01
		
			
			zakupiłem rzecz w dobrej cenie 11.11.2018 i sprzedawca ociąga się z wysyłką bo chyba nie chce wysłać
wysłałem zapytanie po tygodniu dlaczego jeszcze nie wysłał - odpowiedź że przygotowuje i wyśle paczkę w ciągu 1-6 dni.
Wczoraj minął termin, wysłałem ponownie zapytanie o wysyłkę i cisza. Nie chcę rezygnować z zakupu. Jak dalej rozegrać tą sprawę
			
		
	 
	
        
        25 lis 2018, o 16:57
		
			
			Odbior osobisty.
			
		
	 
	
        
        11 lut 2019, o 19:41
		
			
			Otworzyłem spór: paczka nie dotarła w wyznaczonym terminie. Sprzedający poprosił mnie o anulowanie sporu i danie mu jeszcze trochę czasu bo jak twierdzi paczkę wysłał. Czy jak się zgodzę a towar nie dotrze powiedzmy przez tydzień-dwa to będę mógł ponownie otworzyć spór?
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.