Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
13 wrz 2017, o 21:56
Jak koleś wpisze jakiś numer do trackingu (nawet inny) to nic nie zrobisz. Na ali sprzedawca ma czas na wysłanie i jeśli przed końcem tego czasu poda jakiś numer (i nie zaakceptuje anulowania) to nic nie wywalczysz.
BTW. Napisałeś, że jak nie wyśle do czwartku to anulujesz. Dziś jest środa (piszesz o godz 13). Anulowałeś więc wcześniej skoro już zdążył odrzucić anulowanie. Jak widzsz więc sam nie trzymasz się swoich terminów a Chińczyk zapewne trzyma się swoich (inaczej zamówienie byłoby anulowane z automatu).
Nie zdziw się jak nie dostaniesz kasy ale będziesz miał dwie kurtki (za jakiś czas).
14 wrz 2017, o 14:30
Dzięki za wyjaśnienie,wg mnie sprzedawca nie ma tego towaru i próbuje grać na zwłokę. Dziś czwartek a status się nie zmienił. Najwyżej jak przyjdą 2 to w jednej
będę chodził w dni parzyste a w drugiej nieparzyste [WINKING FACE]
3 paź 2017, o 10:33
Witam ja mam inny problem a mianowicie zamawiałem dwie paczki od chińczyka . Chińczyk ewidentnie gra na zwłokę nr przesyłek podał w ostatniej chwili czasu przeznaczonego na wysyłkę. Od kilku dni mam status " Elektroniczne zgłoszenie wysyłki (wydrukowanie etykiety) " a paczka jak nie była tak nie jest wysłana. Czy mogę otworzyć spór? Czy muszę cierpliwie czekać aż końca będzie dobiegał czas przeznaczony na dostarczenie towaru?
3 paź 2017, o 13:20
Często podają lewe trackingi, albo nie ma śledzenia - zamawiasz z Chin i zgadzasz się na dłuższy czas dostawy, więc czekaj. Będzie się kończył okres ochrony to możesz otworzyć.
3 paź 2017, o 17:20
Witam. Zamówiłem na joybuy przesyłkę lecz ona zaginęła. Płaciłem przez paypal bez założonego konta. Na email przyszło mi potwierdzenie dokonania wpłaty. Czy mogę założyć spór ze sklepem jeżeli tak to w jaki sposób?
6 paź 2017, o 18:10
Prośba o pomoc. Zamówiłem 6 września dwie pary legginsów. Parę dni temu przyszła jedna para. Wszcząłem spór z tego powodu. Chinka napisała, że wysyła drugą parę i podała tracking. Poprosiła żebym anulował spór. Bardziej mi zależy na tych spodniach niż na kasie dlatego chciałbym zapytać czy jest możliwość wydłużenia okresu ochrony oraz ewentualnego późniejszego wszczęcia sporu w przypadku oszustwa?
6 paź 2017, o 18:43
zapraszamy do działu FAQ
6 paź 2017, o 19:02
Dzięki i przepraszam. Wpis do usunięcia. Pozdrawiam
9 paź 2017, o 10:44
Kupiłem kamerę sportową na aliexpress, okazało się że jeden z przycisków jest uszkodzony. Założyłem spór, opisałem problem i dostałem trzy opcje do wyboru od sprzedawcy. 1. Zwrot 15$ i naprawa u nas w kraju. 2. Wysłać kamerę i dostanę nową. 3. Wysłać kamerę i dostanę zwrot kasy. Zgodziłem się na pierwszą opcję, lecz sprzedawcę chce aby zmienić rodzaj sporu na metoda wysyłki była inna jak opisana w aukcji.
Robiłem już sporo zakupów, ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem.
Zmienić ten spór na taki jak on chce?
Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.