Dzisiaj:
Status:
Dispute Finished Refund Only XXX(wczoraj o tej porze miałem 48h na dostarczenie dowodów nie wiem jakich)
By uciąć dywagacje - nie jestem zielony.
Po 4 godzinach rozmów z customer service czekam na zwrot pieniędzy.
Nic Ci nie da dochodzenie na poczcie, gdy masz 2 dni na zrobienie nie wiadomo czego dla chińczyka, który akurat zechciał 'odbębnić' twoją 'dispute'.
Nie napiszesz poradnika na wszystkie kombinacje.
Nic nie zrobisz, jeżeli chińczyk ignoruje Twój film, na którym wyraźnie widać bez zatrzymywania filmu naklejkę informacyjną z adresami, i numerem przesyłki, widać że jest to najmniejsza możliwa koperta, bez uszkodzeń, widać wagę itd itd.
Nic nie zrobisz gdy chińczyk ignoruje Twoje informacje o wadze telefonu ( w tym przypadku) i o wadze przesyłki, ignoruje zdjęcia itd.
...
Parę uwag:
-to co dla Ciebie wydaje się być oczywiste - dla chińczyka nie jest. Vide waga przesyłki, jej wygląd, brak możliwości wsadzenia do takiej koperty czegokolwiek itd itd.
-customer service wymyślający na poczekaniu nicki ma milion gładkich frazesów, z których nic nie wynika. Poprzez swoja ignorancję potrafią wprowadzić Cię w błąd, gdzie konsekwencją może być utrata pieniędzy.
-system chat'u, który używają, ma death time 2 minuty ale zdycha czasami po kilkunastu sekundach czego konsekwencją jest połączenie z następnym chińczykiem z imieniem wafr, juold, gte, pim, behts itd. Tym sposobem nie masz szans an kontynuowanie problemu, ale ... ale gdy jesteś cierpliwy oni łamią się też, i pytają między sobą kto z Tobą rozmawiał.
-bez języka (anglik) będzie ciężko brnąć przez ich customer service
-jeżeli w swoim 'dispute' odwołujesz się to Twoich rozmów ze sprzedawcą - nie licz, że oni zajrzą do twojego 'order messages'.
-jeżeli pytasz customer service czy przeczytali już twoje dispute - i odpowiedź jest że tak, nie znaczy to że przeczytali. I tak jest ze wszystkim.
-jeżeli kończy Ci się czas twojego 'dispute' i jest to na Twoją niekorzyść, zakończ tą dispute i otwórz nową podając inny powód. Zmień dowody mogące przedstawić Twoja sprawę w innym świetle. Nawet jeżeli nie jest to Twój przypadek, pozwoli Ci to zyskać na czasie i zebrać inne dowody.
-prowadząc rozmowy ze sprzedawcą przy pomocy systemu order messages masz szansę użyć ich jako argument, gdy będziesz chciał użyć rozmów z prywatnych email - zapomnij. Będą to ignorować. I jeżeli chcesz przytoczyć rozmowę ze sprzedawcą którą prowadziłeś przez order messages - musisz wkleić im prtscr. Cytat to za mało, jak i prośba by zapoznali się z rozmową też jest ignorowana.
-gdy masz problem z wklejeniem filmu lub zdjęcia - użyj innej przeglądarki - u mnie Chrome jest ok, Firefox kaszani się
-jak ludzie są robieni w konia można się przekonać czytają komentarze. Wiele pojedynczych gwiazdek jest durnych - dają faciowi 1 gwiazdkę bo telefon przestał działać po 3 dniach lub telefon nie działa w sieciach w danym kraju - bzdura. 1* uwalę, gdy facet odmówi naprawy, lub przyśle 'po naprawie' gorszy niż przed naprawą lub przyśle piasek zamiast telefonu. Sortując sens jednogwiazdkowych opinii można zobaczyć, jak ludzie się topili.
Dziękuję za posty z podpowiedzią co można jeszcze zrobić.
Pozostali niech idą z Bogiem i zaczną czytać tekst ze zrozumieniem.
Autor postu otrzymał pochwałę