Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        2 wrz 2016, o 19:39
		
			
			To tak nie działa.
Ty odsyłasz uszkodzony a potem (jak już odbierze i sprawdzi co i jak) sprzedawca wysyła nowy/naprawiony (lub coś kombinuje).
Oczywiście wysyłasz na swój koszt i nie dostaniesz za to zwrotu (chyba, że wcześniej się na to dogadałeś).
			
		
	 
	
        
        2 wrz 2016, o 21:25
		
			
			Kolejny raz powtarzamy, przed zakupami w Chinach, dowiedz się o nich wszystkiego łącznie z zasadami gwarancji
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 16:42
		
			
			@grbrandys Miałem analogiczną sytuacje w tym samym sklepie, zamówiłem dwa telefony, jeden padł po kilkudziesięciu minutach od włączenia, napisałem do nich o wymiane lub refundacje, zgodzili sie po obejrzeniu video, na oba warianty. Wybrałem nowy telefon. Wysyłka kosztowała mnie jakieś 60 pln poczta polską. Obyło się bez sporu u mnie. Wyślij im ten telefon, zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów.
A teraz moja sprawa, chińczyk mamił mnie z wysyłką przez kilka tygodni. Po ostatniej wymianie korespondencji gdzie zaproponowałem mu polubowne załatwienie sprawy, zaproponował mi otworzenie sporu z powodów osobistych i zaznaczenie ze odebrałem przesyłke. I tutaj pytanie do doświadczonych aliekspresowiczów, czy tego typu powód jest bezpieczny? czy nie zostanę oszukany? Godzić się na to czy podać inny powód otwierania sporu?
Poniżej link do screenu z dyskusji.
https://postimg.org/image/k1epir5dx/
			
		 
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 16:50
		
			
			Powód sporu jest drugorzędny, istotny jest sam fakt zaakceptowania roszczeń. Sprzedawcy często proszą o zmianę powodu sporu na taki, który jest dla nich mniej restrykcyjny.
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 16:51
		
			
			Nie, tak bym się nie zgadzał na to że niby odebrałem przesyłkę. Wtedy wpuszczasz się trochę w maliny moim zdaniem. Jeszcze od jakiegoś czasu te spory w ali się trochę zmieniły, są inne opcje, inaczej to wszystko wygląda, ale na pewno nie zaznaczałbym że dostałem paczkę skoro jej na oczy nie widziałem.
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 16:57
		
			
			Co zatem robć w danej sytuacji? Czas dostawy kończy się 2016-09-26. Czekać do końca, czy jakiś inny powód sporu podać?
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 16:59
		
			
			A jaka w ogóle sytuacja, dostałeś lewy nr trackingowy jak rozumiem? A telefonu nie wysłali bo nie mieli itp.
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 17:03
		
			
			Fake4r ma oczywiście rację, przeczytałem tylko te powody osobiste, gdzies mi zginęło odebranie paczki.
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 17:05
		
			
			Dokładnie lewy nr. trakingowy, i brak wysyłki. Chińczyk w dyskusji stwierdził że firma wysyłkowa zagubiła jego przesyłkę i zgodziła się na jego roszczenie by mu zwrócili za jego paczkę.
			
		
	 
	
        
        5 wrz 2016, o 17:13
		
			
			Kupiłem 2 telefony, sprzedawca napisał że ich nie ma. Jeszcze jest kilka dni czasu na wysyłkę. Co teraz zrobić? Przerwać zamówienie i dostanę od razu zwrot pieniędzy? Czy jakoś zakładać spór? 
Wysłane z mojego thor
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.