Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 10:51

Mam pytanko. Zamówiłam z alliexpress przedmiot i kończył się czas ochrony a paczki nie było i nie ma. Założyłem więc spór Ale nie chciałem zwrotu tylko przedłużenia czasu oczekiwania. Sprzedający się zgodził ale ją przez przypadek nacisnalem zakoncz spór. Teraz nie mam ani przedmiotu a spór jest zamknięty. Od 3 dni jest informacja przez proces refundacji jest w toku. Czy jak ten proces się zakończy będę mógł jeszcze raz założyć spór. Albo co mogę zrobić żeby kasa nie przepadła bo paczkę chyba gdzieś wcielo.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 10:53

Spór można otworzyć chyba przez 15 dni od zaakceptowania zamówienia. Chyba że dostałeś refund to kasa wraca do Ciebie. Nie wiem o jakiej dokładnie refundacji mówisz...

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 12:25

Chodzi o to że ja zaznaczyłem w sporze że nie chce zwrotu kasy ( więc jej nie dostanę) a tylko wydłużenie ochrony. Spór zaakceptowalem zamiast anulować. A cały czas jest info " your refund progress". Jak długo będzie to info i czy jak to zniknie będę mogladania jeszcze raz założyć spor. Z drugiej strony sprzedawca napisał że jak nie dojdzie do świat to wyśle mi jeszczególnie raz. Ale pewności na to nie mam żadnej

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 14:27

fake4r napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


1. sprawdzilem 4 moje ostatnie zakupy - 2 nadal sa w "transit"
2. podrobiona ? no sprzedawca jednak cos wyslal - wiec watpie
3. "to już wiedziałbym co robić dalej" - cokolwiek masz na nysli to sie nie uda,

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 15:01

U mnie kończył się czas , otworzyłem spór ( przesyłka jest w drodze od 02.11.2015 wysłana z Malezji tak wskazuje status ) chińczyk odrzucił spór i napisał że trzeba czekać paczka na pewno dojdzie odlicza się czas pozostało 11dni ( chodzi o spór ) bo czas te 60 dni już minął.
I teraz nie wiem czy eskalować spór do aliex. czy czekać , ale wątpię żeby paczka doszła , czy oddadzą kasę jak status jest widoczny .

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

19 gru 2015, o 17:11

Jednak po dokładnym sprawdzeniu daj wszystko się zgadza. 4.10 w WER, a 30.10 doręczenie.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

20 gru 2015, o 13:36

Witam.

Założyłem spór ze sprzedawcą, który przysłał mi niewłaściwy model koszulki. Wobec braku porozumienia między nami eskalowałem spór i oto odpowiedź od AliExpress:

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Oczywiście optuję za rozwiązaniem nr 1, ale moje pytanie brzmi: Jak wybrać daną opcję? Należy odpowiedzieć (respond)?
Wiem, że zgodnie z wiadomością od Ali, po 3 dniach opcja 1 wejdzie w życie z automatu, ale chciałbym to przyspieszyć.
Jest taka możliwość, czy po prostu najlepiej czekać te 3 dni?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

20 gru 2015, o 14:58

A jak się zwraca pieniądze jak płaciłem kartą?

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

20 gru 2015, o 15:02

Na konto do którego jest przypisana karta.

Re: JAK OTWORZYĆ SPÓR NA ALIEXPRESS

20 gru 2015, o 18:56

Cześć, chyba najwyższy czas otworzyć spór, bo majfrend już mnie mocno denerwuje.

Kilkukrotnie już pisałem o swoim zamówieniu od Comwingo Eletronic Wholesale Technology, które złożyłem 20 listopada.
Po 8 dniach chinol zaznaczył, że wysłane i dał numer przesyłki, który jakoś dziwnie w pierwszych dniach zmieniał / dublował te początkowe statusy, a w końcu zawisł na 'order info received by the carrier' na samym aliexpress, podczas gdy wszystkie inne trackingi (w tym ten od Singapore Post) w ogóle go nie znajdują. W związku z tym, pomęczyłem trochę bułę majfrendowi przez jakieś 2 tygodnie i ciągle szedł w zaparte, że wysłał telefon i wszystko jest w porządku, aż w końcu bez słowa w polu remarks napisał mi "this is your tracking number xxx". Pomyślałem, że po prostu nie miał w stocku telefonu i w ten sposób chciał ugrać trochę czasu. Niestety, mineło ponad 5 dni, a ten nowy numer również nie jest odnajdywany przez żadne serwisy oprócz global.cainiao.com, ale tam ma status:
Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Jak zapytałem Comwingo o co chodzi, to zaczeli mnie ignorować (już tak 2 albo 3 dni). Zacząłem się obawiać, że polecą ze mną w kulki, więc zdecydowałem się na założenie sporu. Poza tym po nowym roku dolar potanieje, więc nie dość, że zamroziłem sobie pieniądze, to jeszcze na tym stracę jeśli będę czekał do końca okresu ochronnego. Zresztą mam zamiar sobie zamówić ten sam telefon na jd.com, jeszcze na tym zaoszczędze, bo cena nadal jest dużo lepsza niż u Comwingo.

I to moje pytanie: w jaki sposób sformułować spór? Co zrobić, żeby na pewno dostać full refund, a nie tylko część kasy. Chińczyk ewidentnie kłamie, bo nie wierzę, że tak spokojnie by do tego podchodził, gdyby to był po prostu problem z trackingiem. Przecież jemu też zależy, żeby tracking działał i abym potwierdził odbiór, bo nie dostanie pieniędzy.

PS. Opcje "No tracking information" mam przy zakładaniu dispite'a niedostępną.
Odpowiedz