Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
23 lip 2014, o 20:48
Ale bez sensu to teraz wygląda bo zmodyfikowałam - gdzie modyfikacja wyglądała jakbym 2 raz wypełniała zakładanie sporu i teraz w historii sporu są dwa rady te same wiadomości tylko z inną kwotą zwrotu
24 lip 2014, o 06:58
Witam wszystkich mam pytanie kupiłem buty przyszły ekspresowo tylko jest mały problem bo lewy but to rozmiar 45 a prawy 46 a ja potrzebuje 46 skontaktowałem się ze sprzedawcą i zaproponował żebym wysłał te buty do innego klienta z Polski co uczyniłem sprzedawca zapewniał ze zwróci pieniądze no i cisza ani kasy ani butów.
24 lip 2014, o 09:44
Tak bo to jest historia sporów masz prawo zmieniać ile chcesz razy teraz czekaj co odpisze a jak będzie cisza to dostaniesz pełny zwrot .On teraz musi coś proponować w rozwiązaniu sporu .Uważaj bo czasami lubią zmienić stawkę refundacji dobrze sprawdzaj zanim się na coś zgodzisz (lubią wpisać refund 0 $)
24 lip 2014, o 09:47
Jak masz z nim co pisał to zrób screena z wysyłki i dostarczenia w Polsce ( nr śledzenia z PP) i załóż spór wklej ten screen i napisz w sporze ,że zgodnie z umową odesłałeś w Polsce na podany adres .Pod zakupem jak pisałeś masz dodatkowo co Ci pisał więc to będzie widać co Ci podał i o czym pisał
24 lip 2014, o 10:30
Tylko w danych do wysyłki podanych przez sprzedawcę podany był błędny kod pocztowy zmieniłem i wysłałem na poprawny i to mi nie daje spokoju
24 lip 2014, o 13:17
Witam zamowilam zegarek na aliexpress za ok 40$ towar zostal szybko wyslany dostalam numer sledzenia niby wszystko wporzadku tylko ze paczka zostala doreczona gdzies na terenie UK, pisalam juz kilkakrotnie do sprzedawcy zeby wyjasnil sytuacje bo moziwe ze po prostu podal mi zly numer sledzenia ale on nie odpowiada juz od kilku dni a wiem ze byl na ali bo byl dostepny online.Pisalam zeby sprawe wyjasnil nie odpisuje napislalam rowniez ze jezeli nie bedzie z jego strony kontaktu "otworze spor".I powiedzcie mi teraz co zrobic bo ochrona widze dziala jeszcze przez 22 dni czyli teoretycznie ma tyle czasu na dostawe? Juz raz sie tak zalatwilam, czekalam az ten czas minie bo sprzedawca zapewnial ze przesylka dojdzie a jak nie to odda kase ale czas minal i status automatycznie przeskoczyl na "doreczono" i juz raczej nic nie moglam zrobic;/ Jak uniknac tej sytuacji ponownie? Kiedy otwierac spor zeby odzyskac pieniadze? Prosze o pomoc bo jestem jeszcze malo zorientowana dziekuje;)
24 lip 2014, o 13:27
Proste. Otwieraj i zażądaj full refound z powodu złego numeru trackingowego.
Ja i LG G2
24 lip 2014, o 17:04
Tak bo to jest historia sporów masz prawo zmieniać ile chcesz razy teraz czekaj co odpisze a jak będzie cisza to dostaniesz pełny zwrot .On teraz musi coś proponować w rozwiązaniu sporu .Uważaj bo czasami lubią zmienić stawkę refundacji dobrze sprawdzaj zanim się na coś zgodzisz (lubią wpisać refund 0 $)
no proszę, jak się spór pojawił to i chińczyk się znalazł
a tak to sobie mogłam gadać jak do słupa, a słup dupa..
Tylko teraz nie kumam do końca, bo w kolumnie "action" jest reject - czyli co? ja rozumiem, że to sprzedawca odrzuca mój sposób rozwiązania sporu ? tym bardziej, że obok pisze, żeby zwrócić sukienkę (przy kwocie refundacji wpisał pełną kwotę).
24 lip 2014, o 18:37
Tak dokładnie . Pisz ,że możesz odesłać na jego koszt bo to jego problem a jak nie to eskaluj spór i wtedy to rozpatrzy aliexprees . Na stronie 15 masz linka możesz pisać z suportem na pewno coś doradzą . Ale spróbuj się z nim dogadać niech zwróci Ci część bo nie chcesz odsyłać itd . Czyli częściowy refund . Możesz modyfikować spór (strona 5) jest fota czyli Modify czyli modyfikacja sporu bądź Eskalate Dispute wtedy zajmie się tym ali i będą potrzebne dowody.Ale jak wspomniałem lepiej się dogadać i wpisać np: kosztowała 60 to wpisujesz 30 bo chińczyk bez targu Ci nie zaakceptuje i jak sie dogadasz to musisz znów modyfikować i wpisać tą kwotę na jaką się zgodził i czekać na akceptację
Ostatnio edytowano 24 lip 2014, o 18:52 przez
lexio, łącznie edytowano 2 razy
24 lip 2014, o 18:40
o to się nie martw ważne są dane i masz dowód odbioru
24 lip 2014, o 19:12
Jeszcze klient w Polsce nie odebrał paczki, a ja już zrobiłem spór, dałem screen rozmowy ze sprzedawcą, screen ze śledzenia przesyłki, i screen butów z metką, i potwierdzenie nadania przesyłki. Ogólnie sprzedawca napisał ze mam otworzyć spór to odda kasę bez problemu, zobaczymy.
Pisze z innego konta kmikolajczyk
24 lip 2014, o 20:15
Co ja bym bez Was zrobiła
Tylko tak się teraz zastanowiłam.. Na ten moment on się zgadza na pełny refund pod warunkiem, że odeślę sukienkę. Nie kliknęłam jeszcze, że otrzymałam produkt czyli rozumiem, że pieniądze są nadal u ali i nie dostał ich sprzedawca ? A jeśli tak czy to znaczy, że jeśli kliknę akceptację sporu to ali będzie tutaj zwracającym pieniądze?
Tu mi się nasuwa kolejne pytanie, jeśli przy akceptacji ali zwraca pieniądze to jak to się odbywa? Zwracają od razu czy żeby tym razem sprzedawce ochronić oddadzą dopiero w momencie jak on otrzyma ode mnie przesyłkę i kliknie jakąś opcję, że otrzymał?
Bo wiesz jeśli piszesz, że chińczyk bez targu nie zaakceptuje, to już wolę pełny refund i zapłacić te 20 zł za przesyłkę do chin bo będę mniej stratna - w końcu w dolarach to będzie około 6,50$.. więc stracić 6,5 a 30 to chyba wynik jest prosty. Chyba, że jest jakiś haczyk o którym nie wiem ?