Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
3 gru 2015, o 16:36
zielony14, słuchaj innych bo potem będziesz mówił że nie dostałeś zwrotu mimo, że pieniądze będą na kocie. Zwroty są często księgowane z datą płatności a nie z bieżącą datą.
A tak, w ogóle, jesteś już tyle czasu na forum, że powinieneś był już zapoznać się z FAQ.
3 gru 2015, o 16:45
No właśnie ;] ja sprawdzam zawsze saldo, chociaż i tak w t-mobile księgują z datą zwrotu a mi przychodzi od razu @.
3 gru 2015, o 17:36
No dobrze ale na koncie już prawie nic nie mam, więc chyba zauważe, że zwrócili mi 700 zł :>
3 gru 2015, o 17:38
Wiem z FAQ że trzeba czekać
DO 15 dni ale nie wiem ile minimalnie, dlatego pytam bo nie wiem czy zdążą przyjść przed upłynięciem terminu płątności ^^
3 gru 2015, o 23:14
Minimalnie zapewne 1 dzień roboczy.
3 gru 2015, o 23:27
@grzegi miałeś kiedyś zwrot kasy z ali?
jeśli nie, to nie pleć bzdur..
3-4 dni zazwyczaj.
@zielony14 oferujesz swoją pomoc w zakupach z chin za opłatą na bazarze, ale chyba zbyt wielkiego doświadczenia w tej materii nie masz?
3 gru 2015, o 23:34
Miałem, SOFORT Banking zwracał mi w ciągu jednego dnia, od anulowania zamówienia, tzn. w poniedziałek anulowałem zamówienie, we wtorek kasa już była z powrotem. Mówię na swoim przykładzie.
4 gru 2015, o 07:20
Doświadczenie mam ale jeszcze nigdy nie miałem potrzeby obienia zwrotu/refundu :)
4 gru 2015, o 09:41
Witam serdecznie,
Mam pytanie do bardziej doświadczonych w temacie. Zamówiłem na Aliexpress kartę sieciową USB, która po odebraniu przesyłki okazała się niesprawna. Oczywiście otworzyłem spór, przedstawiłem swoje argumenty oraz dołączyłem zdjęcia. Sprzedawca zgodził się na pełny zwrot gotówki, ale w ostatniej wiadomości przedstawił prośbę, abym zmienił status sporu na "goods not received" co nie do końca jest zgodne z prawdą. Aktualny status sporu to "Awaiting the seller's dispute approval", czas do końca to około 26 godzin. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy zmieniając status sporu nie wpakuję się na jakąś minę i tym samym zablokuje sobie możliwość zwrotu środków ze strony Aliexpress? Prośba sprzedawcy wydaje się trochę podejrzana. Poniżej przesyłam ostatnią wiadomość ze strony sprzedającego.
Z góry dziękuję za każdą pomoc!
Pozdrawiam,
Tomek
4 gru 2015, o 18:19
Zamówiłem ze sklepu LD store dwie karty pamięci 8GB i 16GB. Przesyłka przyszła dwa dni temu ale zamiast zamówionej mam dwie 8GB. Napisałem do sprzedawcy,przedstawiłem mu problem. Zaproponował jakiś smieszny kupon.Ja oczywiście się nie zgodziłem,zażądałem karty 16 GB. Została ona mi zaproponowana i tu mam problem nie wiem czy zaufać chińczykowi mam tylko 8 dni ochrony od serwisu.Zgodzić się i liczyć na uczciwość czy zażądać zwrotu pieniędzy za 16 ?
Pozdrawiam
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.