Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
11 wrz 2015, o 09:27
Można zrobić modify i od razu escalate, robiłem tak wielokrotnie i tak też było zawsze pisane na forum żeby w ten sposób robić. No chyba że zmienili ostatnio zasady...
11 wrz 2015, o 09:31
No być może pozmieniali to faktycznie przy ostatniej aktualizacji, ostatni spór przerabiałem przed kilkoma miesiącami i bez problemu dało się zmienić żądanie na full refund i zaraz po tym eskalować. Nic nie odliczało i nie trzeba było czekać na odpowiedź sprzedawcy. Może teraz inaczej jest.
13 wrz 2015, o 14:29
Witam!
Podpowie mi ktoś jak mam wypłacić pieniądze, transakcja została anulowana, ale co z pieniędzmi?
13 wrz 2015, o 14:31
Czekaj, jeszcze nie zrobili przelewu.
13 wrz 2015, o 22:15
Chyba widziałem dzisiaj juz ten post (szybko zniknał).
Masz pokazane, ze trwa procedura zwrotu. Sami zwrócą na konto z ktorego robiony był przelew
17 wrz 2015, o 09:25
Założyłem spór ponieważ otrzymałem telefon z uszkodzoną klapką ,złamana . Chińczyk chciał mi zwrócić 2 $ na co się nie zgodziłem założyłem spór o częściowy zwrot 20$ . Chinczyk chciał abym odesłał ale się nie zgodziłem ( nie będę ponosił dodatkowe koszta ) . Eskalowałem spór i ali mi odpisało zwrot 3,40 $ lub odesłanie go na mój koszt . Teraz mam w sporze (eskalowany ) seller US $ 3.40 Propose Solution . I co teraz zrobić bo mam trzy możliwości "Respond " "Cancel arbitration i trzecia "View seller Solution" . Wybrałem pierwszą ale tam tylko mogłem napisać ,że się nie zgadzam na taki zwrot ale nie było zakładki z moją propozycją częściowego zwrotu . I leci czas a mam 3 dni na udzielenie odpowiedzi . Czy ali znów to rozpatrzy ?
17 wrz 2015, o 09:29
Ja bym zobaczył ile taka oryginalna klapka kosztuje i podał to jako argument i tyle $ zażądał.
17 wrz 2015, o 09:37
Problem jest w tym ,że klapki tej nie kupi już bo telefon został wycofany z produkcji . Kwotę podałem ale w odpowiedzi . Po eskalowaniu tylko sprzedający moze mi podawać kwoty a ja tylko odpisać "Respond". Tylko teraz nie wiem czy mam czekać aż on odpisze czy ali znów to rozpatrzy
17 wrz 2015, o 13:02
Ile zapłaciłeś za telefon? 2$ to praktycznie ich standardowa opcja (tzn sprzedawców i często od tej zaczynają).
Jednak jak eskalowałeś i wkroczył zespół mediacyjny to chyba coś słabo uargumentowałeś jeśli faktycznie to ali zaproponowało 3,4$.
A druga opcja z tym odesłaniem to jak wygląda? Jeśli odeślesz to ile zwróci?
Na forum ktoś pisał, że wysłanie telefonu to koszt ok 20zł (tak mi się wydaje), więc odesłanie i full refund może nie być głupim rozwiązaniem.
17 wrz 2015, o 13:28
Niech ci wyśle klapkę od tego telefonu. Jak sprzedaje telefon to może ma części.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.