Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 sie 2015, o 01:07
@marcin19883
Widzę, że idziesz na rekord postów, ale nie zawsze ci to wychodzi.
Minęło 60 dni i został jeszcze tydzien, czyli miał 67 dni ochrony. Proste.
@ska
Jeśli w aukcji masz gwarancje dostawy w 60 dni to otwieraj spór, załącz screen z opisem gwarancji i trackingu i domagaj się pełnego zwrotu.
5 sie 2015, o 02:22
Pierwsze słyszę, o 67 dniach. Wszędzie miałem od czasu wysyłki 60.
5 sie 2015, o 08:10
Jeszcze raz. Standardowo jest max 60 dni na dostawę (może być mniej) i tyle miałem. Z racji tego, że paczka nie wyszła z Chin sprzedawca przedłużył czas ochrony o 14 dni i tak właściwie mam 74 (67 minęło i zostało jeszcze 7). W chyba każdej ofercie sprzedaży jest określony czas na dostawę (u mnie 60 dni) no i jest taki zapis: Full refund if product isn't received in 60 days.
I jeszcze raz pytanie: Jeśli nie dostaniecie produktu w zagwarantowanym terminie czy otwieracie spory, czy macie litość dla Chińczyka i czekacie cierpliwie?
5 sie 2015, o 09:24
To zależy od tego co się dzieje z paczką, jeśli tak jak mówisz nie wyszła z Chin to szedłbym w spór i full refund. Miałem kiedyś taką sytuację, i były 2-3 początkowe statusy w Chinach a potem cisza przez 2 miesiące. Tylko spór musisz eskalować bo sprzedawca sam się raczej nie zgodzi. Ale to uwzględnij w treści - Full refund if product isn't received in 60 days. Jeśli paczka by faktycznie powoli docierała do celu to poczekałbym bo czasem rzadko bo rzadko zdarzają się takie przypadki. Ja raz dostałem przesyłkę po 115 dniach i zapłaciłem później ponownie sprzedawcy, bo wcześniej dostałem za nią refund.
5 sie 2015, o 11:28
Mam pytanie o Swiss Post , chińczyk wysyłał właśnie tym cudem minęło 12 dni i numer nie działa , na 17trac też nic nie pokazuje sprzedawca nie odpisuje i nie wiem czy coś się pojawi czy nie w trackingu .
Czytałem że Swiss Post nie działa najlepiej że raz pokazuje numer a raz nie.
5 sie 2015, o 11:46
Możesz otworzyć spór - no tracking information. Ale najpierw wypadało by sprawdzić czy faktycznie numer który dostałeś jest prawdziwy.
5 sie 2015, o 13:22
Na Swiss Post nic nie pokazuje , na 17trac widnieje wpis numer nieznany ( a możne wysłał nierejestrowanym a podał fałszywy numer ) .
5 sie 2015, o 13:33
Chodzi o sumę kontrolną czy numer nie jest wymyślony. Jak chcesz żebym sprawdził to podaj go.
5 sie 2015, o 19:23
Zamówiłem buty za 42$.
- źle przyszyty język (oderwany szew) i język wymaga przyszycia
- inny kolor butów niż na zdjęciu
- inne sznurówki niż na zdjęciu
- drobne niedociągnięcia w szyciu (mniej ważne)
Jeszcze 19 dni ochrony.
Na razie kontaktowałem się ze sprzedającym i zaproponował zwrot, niestety jak wiadomo będzie to nieopłacalne dlatego wyszedł z inicjatywą 10% rabatu na następne zamówienie.
Niestety nie satysfakcjonuje mnie to.
1. Kiedy zakładać spór?
2. Ile zażądać?
5 sie 2015, o 19:28
Już zakładaj bo na co masz czekać? Ile żądać, nie wiem. Odsyłać wiadomo że się nie opłaca raczej. Z 50% kwoty jakbyś dostał to chyba będzie dobrze. Zrób zdjęcia z wszystkimi tymi wadami opisz w sporze i jak sprzedawca odrzuci to wtedy ponów na swoich warunkach i eskaluj.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.