przez UrszulaJ » 17 mar 2017, o 20:26
Bardzo dziękuję, sprawdzę to dziś w domu ponownie, ale wydaje mi się, że niestety to nie będzie rozwiązanie. Ewidentnie u nas jest problem z mechanizmem napędzającym turboszczotkę.
Napisałam do supportu ilife, zobaczymy jak sprawa się potoczy - będę spamować Was dalszym rozwojem wydarzeń, chyba że nie chcecie
Cześć, kontynuując wątek problemu z ilife v7 i jego głośnością.
Z Panem Tonnym z supportu wymieniłam kilka maili.
Proces komunikacji w moim wypadku przebiegał następująco (A moje maile, B odpowiedzi supportu):
A) mail po angielsku z opisem usterki + dwa filmiki (te same, które zamieszczałam gdzieś wyżej);
B) install and clean the wheel. the link is a demonstration.
http://en.iliferobot.com/show-32-24.html - wysłali nam demo jak wyczyścić A4 :D
A) poprosiliśmy o demo na V7
B) wyczyścić obręb turboszczotki; zwłaszcza koła i czujniki; tutoriale jak to zrobić:
http://en.iliferobot.com/show-32-5.html or
https://youtu.be/VV32nYRvy84(take A4 as an example). Po wyczyszczeniu, uruchomić robot bez turboszczotki i sprawdzić.
Oczywiście hałas się nie zmniejszył. I w konsekwencji wyślą nam silnik turboszczotki do samodzielnej wymiany (o_0). Zapytałam, czy przez ingerencję nie utracimy gwarancji, Pan odpisał 'it doesn't matter.' :D Dostaliśmy też bardzo robocze demo jak rozkręcić V&, żeby wymienić. Podałam dane do wysyłki i silniczek jest w drodze do nas :)
Tyle ode mnie na ten moment.