Witam,
Ponad tydzień temu zepsuł mi się mój mi4c, którego kupiłem 11.11.2016. Usterka polega na tym, że na dole ekranu pojawiło się i miga kawałek górnej części wyświetlacza. Zgłosiłem problem na Aliexpress na czacie do Hong Kong Goldway, ale wszystko ciągnie się topornie i moim zdaniem starają się wymigać oraz zniechęcić do odsyłki. Taką dostałem dzisiaj wiadomość:
"Hello, the Mi 4C less than two month will out of warranty service. So, we advice you to repair on your local store, we will give you a discount $3 on your next order. If you send back to us for warranty, about the shipping time will waste some months, when the phone out of warranty, you need to pay the fix fee. Also you need to offer shipping cost.
What's your choice?
Se".
Pierwszy raz zamawiałem telefon i nie miałem problemów dlatego proszę Was o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
Z góry dziękuję.
PS
Dołączam zdjęcie
http://i66.tinypic.com/2afg4ra.jpg
Ostatnio edytowano 7 wrz 2017, o 12:56 przez paweel12, łącznie edytowano 1 raz