Czy jakiś moderator mógłby w końcu zająć się tym wątkiem i zacząć kasować wszelkie posty niezwiązane z tematem? Czytać się już tych płaczów nie da... Nie powinien na takie rzeczy być oddzielny wątek tak jak to ma miejsce w przypadku trackingów?
Każdy kto kupuje u Goldwaya musi sobie sam przekalkulować czy opłaca mu się zakup - w moim przypadku GW miał najlepszą cenę i zdecydowałem się dokonać zakupu - przy założeniu, że nic się z telefonem nie będzie działo, to była najlepsza opcja. Nigdy jeszcze z żadnym telefonem nie miałem problemu i dlatego nie bałem się, że będę musiał korzystać z gwarancji - chociaż i tak wydaje mi się, że ona funkcjonuje, a to, że w przypadku kilku użytkowników coś poszło nie tak po prostu do mnie nie trafia bo widzę po ich wypowiedziach, że sami są źródłem swoich problemów.
Najlepiej przycebulić przy zakupie a potem jeszcze nie umieć się pogodzić z tym, że trzeba ponieść jakieś tego konsekwencje. Coś za coś i tyle. Można od razu wydać więcej i mieć problem z głowy, albo zaoszczędzić i liczyć się, że później jakiś problem może spowodować, że suma summarum żadnej oszczędności nie będzie.
Dalej jednak - niech te wszystkie dyskusje trafią do wątku z opiniami o sklepie czy gwarancyjnego, a tu niech pozostaną rzeczy okołozakupowe...
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Autor postu otrzymał pochwałę