Switch to full style
Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
Odpowiedz

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 03:54

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


To urządzenie jest w wersji międzynarodowej czyli obsługuje pasmo B20.
Niestety w jednej paczce DHL możemy nadać tylko jedno urządzenie.

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Aby zrealizować gwarancję osoba której sprzedasz telefon musi powołać się na numer zamówienia oraz numer IMEI urządzenia.

przez fighter » poniedziałek, 10 lipca 2017, 10:21

warminc napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
U Goldwaya gwarancja to kpina coś się zepsuje musisz wysłać list za 35 zł do niego na swój koszt. Przelać mu 50 USD za naprawę i 12 Usd za wysyłkę powrotną. Jescze jak trafi na celny to czeka się wat. Poczytaj na wykopie ile osób oszukał na wykopie



Streszczę sytuację aby nie było niedomówień.
Zgłosiłeś do nas problem, odpisaliśmy, że możesz wysłać telefon do naprawy, ale konieczne będzie opłacenie kosztów dostawy w dwie strony ( Z Polski do Chin oraz z Chin do Polski). Przy tym możliwa byłaby też konieczność zapłaty ewentualnego podatek, który może zostać naliczony jeśli paczka przeszła bez niego za pierwszym razem.
W związku z tym, że bardziej opłacałoby Ci się naprawienie telefonu na własną rękę w Polsce doradziliśmy abyś to zrobił oszczędzając czas.
Daliśmy Ci dobrą radę oraz wybór co robić dalej. Nie czytając uważnie naszych wiadomości lub ich nie rozumiejąc wymagasz teraz od nas zwrotu kosztów za naprawę urządzenia we własnym zakresie. Na to się nie umawialiśmy.
W regulaminie gwarancji jest jasno napisane, że klient pokrywa koszty wysyłki w dwie strony. Czego teraz od nas wymagasz grożąc mi zatrudnieniem znajomych do rozsiewania twojej wersji wydarzeń i wypisując nieprawdę na polskim profilu HK na FB oraz na tym forum? Przepraszam jeśli to co piszę zabrzmi niegrzecznie, ale według mnie kombinujesz nieuczciwie.



Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Przeważnie czeka się na numer trackingowy zbiorczej przesyłki z Chin do UK. Zwykle podajemy go w ciągu 2-3 dni. Podaj proszę na priv numer zamówienia, sprawdzę numery śledzenia dotyczące Twojej przesyłki.




Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Niestety sklep nie wie kiedy będziemy mieć w ofercie te wersje kolorystyczne, nie ma o nich informacji u dystrybutorów.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 10:23

Co oznacza status przesyłki :Shipment on hold, location London - Heathrow - UK, time 07:08.Jak długo może trwać to tymczasowe zatrzymanie. Jest to już droga przesyłki z UK do PL.

Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50LC przy użyciu Tapatalka

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 11:12

avatar.avatar napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Paczka nie załapała się na dzisiejszy transport, poczekaj do jutra i status powinien się zmienić.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 14:28

Z tego co odpisujesz Goldi koledze wynika że praktycznie gwarancji u Was nie ma a to wielu zniechęci do zakupów.

"Streszczę sytuację aby nie było niedomówień.
Zgłosiłeś do nas problem, odpisaliśmy, że możesz wysłać telefon do naprawy, ale konieczne będzie opłacenie kosztów dostawy w dwie strony ( Z Polski do Chin oraz z Chin do Polski). Przy tym możliwa byłaby też konieczność zapłaty ewentualnego podatek, który może zostać naliczony jeśli paczka przeszła bez niego za pierwszym razem.
W związku z tym, że bardziej opłacałoby Ci się naprawienie telefonu na własną rękę w Polsce doradziliśmy abyś to zrobił oszczędzając czas.
Daliśmy Ci dobrą radę oraz wybór co robić dalej. Nie czytając uważnie naszych wiadomości lub ich nie rozumiejąc wymagasz teraz od nas zwrotu kosztów za naprawę urządzenia we własnym zakresie. Na to się nie umawialiśmy.
W regulaminie gwarancji jest jasno napisane, że klient pokrywa koszty wysyłki w dwie strony. Czego teraz od nas wymagasz grożąc mi zatrudnieniem znajomych do rozsiewania twojej wersji wydarzeń i wypisując nieprawdę na polskim profilu HK na FB oraz na tym forum? Przepraszam jeśli to co piszę zabrzmi niegrzecznie, ale według mnie kombinujesz nieuczciwie."

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 14:35

ale czy to jakaś nowość że jak się nie zapłaci vatu to wracając z gwarancji może trafić na UC? czy może nowością jest że trzeba zapłacić za transport? bo nie rozumiem gdzie tu problem.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 14:36

swiecki45 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Mój telefon w naprawie u goldweya od około 3 tygodni, narazie ciągle odpisuje że juz lada moment wróci od jakiegoś xiaomi center...

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 14:53

Po prostu trzeba pamiętać że jest gwarancja i producenta i sprzedawcy i każdego ktokolwiek ma chcęć się zadeklarowac.
Mało tego.
NIE MA OBOWIĄZKU deklarowania się z gwarancją. Tak przynajmniej jest u nas.
w UE jest za to rękojmia,
jeśli Goldi daje gwarancjęto robi to na swoich warunkach, a jednym nich jest koszt wysyłki w obi strony pokrywany przez kupującego.
Czy takiego zapisu nie ma w wielu produktach kupowanych w PL? często jest powrót na koszt serwisu. ale do serwisu płaci kupujący.
Nie dziwi mnie brak chęci brania VAT na siebie w przypadku takiego trafu.... no bo z jakiej racji??? co to ma ze sprzedawcą współnego????
jak się ma chęć można kupić coś w PL a tutaj jest kaprys aby kupić w Chinach, BO TANIEJ!!! (a czasem nie jest taniej i tyle)

Nie wiem na pewno ale czy aby XIAOMI nie daje gwarancji tylko tam gdzie ma swoją sieć dystrybucji???
W tym wyadku Godi dając swoją gwarancję i w jej ramach odsyła do xiaomi i robi za pośrednika.
jeśłi ktośzna warunki XIAOMI to może warto to poruszyc.

jeszcze raz powtórzę. Każdy niech opisuje swoje wpadki sprzedawcy a nie zasłyszane zaczytane.

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 16:47

Czy ja dobrze zrozumiałem odpowiedź....?

Goldway sugeruje by nie wysyłać na serwis do niego bo będzie trzeba zapłacić za transport dodatkowo.....a jednocześnie jak się naprawi w Polsce na własną rękę to nie dostanie się nawet części zwrotu(już nawet o pełnym zwrocie nie mówię) za tą naprawę?






Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 17:03

AnimalPL napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Zrozumiałem to samo

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Re: Hong Kong Goldway - współpraca, promocje, pomoc.

11 lip 2017, o 18:03

pete67 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

W Polsce jeśli towar na gwarancje wysyła sprzedawca to koszty pokrywa producent/serwis.
Odpowiedz