przez Foriusz » 7 lut 2017, o 10:34
Moja sprawa z uszkodzonym telefonem sie wyjasnila. Ali przyznalo refund bo godli lecial w chu...
25.11 - zakupiony fon
7.12 - przychodzi paczka, ehh... dostalem uszkodzony sprzet
7.12 - zgloszenie problemu goldiemu
12.12 - chce fotki i filmiki z uszkodzeniem
14.12 - odp zebym wgral nowy soft :D + jakies przepychanki z Tina
14.12 - otwieram dispute
19.12 - po walce goldi przyjmuje full refund i odsylka
22.12 - wysylka do Chin
05.01 - goldi odbiera fon od listonosza
11.01 - pytam co z telefonem a on mi odpowiada, ze nie wie, i ze wysyla go do serwisu Xiaomi i prosi zebym poczekal 10 dni
19.01 - wkracza ali i daje mu 16 dni na ogarniecie sie... serio? ale tak chyba musi byc
25.01 - moje pytanie co z fonem, cisza
5.02 - ali przyznaje refund i goldi sie odzywa, ze herp derp bedzie refund i zyczy mi szczescia w zyciu... Od razu napisalem gdzie moje 12$ za przesylke i cisza
napisalem tez do kolegi z forum, ktory potwierdzil, ze w dobrym miejscu sie upomnialem. Niby jeszcze tydzien maja to swieto chyba, ale to juz pracujacy tydzien
Tak wiec bez strachu ludzie, troche to trwa ale da sie zalatwic. Trzymajcie wszystko co slecie gildiemu bo jak wkracza ali trza wrzucic wazne rzeczy dla poparcia swojej sprawy bo historii czatu ze sprzedawca nie uznaja.