Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
Nie da się powiedzieć że sklep XXX czy YYY ma wszystko w lepszych cenach niż goldway
Sprawę mozna smialo analizowac ale po konkretnych modelach - a to nie jest na pewno miejsce i watek do tego
Nawet przy tym feralnym zakupie - mialem mozliwosc kupic taniej (z wysylka bez vat) - ale sprzet byl dla brata... wolalem wziac na jego zyczenia od "pewniaka"
Oczywiscie nie upieram sie ze kazdy sprzedawany przez Goldway'a model pjestem w stanie znalezc i kupic taniej i z przesylka bez vat.. .ale spora część i owszem
3 sty 2017, o 09:45
Wg mnie wygląda to tak. Handlarze mogą się specjalnie nie przejmować obsługą posprzedażową. Podobnie osoby otrzymujące prowizję lub benefity w innej formie za promowanie Goldwaya na forach lub gdzie indziej. Awaryjność obecnych modeli Xiaomi to chyba okolice 2-3%. Tak więc handlarzowi jest obojętne, że utraci 3% potencjalnych przyszłych klientów, o ile tylko efektywna cena będzie co najmniej o 2-3% niższa niż przy alternatywnym źródle z lepszą obsługą posprzedażową.
Inaczej sytuacja wygląda w przypadku osób kupujących pojedyncze telefony dla siebie i znajomych. Tutaj obsługa posprzedażowa ma znacznie większe znaczenie, bo na opinii wśród znajomych zazwyczaj bardziej nam zależy i nie chcemy wpakować ich w kłopoty, jeżeli będą mieć akurat pecha. Ja jestem w tej grupie, jeszcze nic mi się nie zepsuło, choć trochę telefonów już przerobiłem, tak że nie doświadczyłem obsługi posprzedażowej Goldwaya i naturalnie wolałbym nie musieć doświadczyć. Same standardy sprzedaży mogę ocenić jako wysokie (kupuję na Ali i ogólnie w Chinach od dość dawna różne rzeczy). Ceny przeciętnie rzecz biorąc ma bardzo dobre (pomijam januszowanie, że gdzieś tam coś tam da się kupić 3 dolary taniej jak wyklika się jakieś kupony czy pseudokaszbaki). Standardy wysyłkowe po wprowadzeniu SSM za $10 też są w mojej ocenie wysokie.
To co mi najbardziej przeszkadza to katastrofalne standardy prezentowane przez Tinę Liu. Niemniej jednak pamiętać trzeba także o tym, że zapewne Goldway nie raz spotkał się z próbami wyłudzenia realizacji gwarancji (np. po upadkach czy zalaniach telefonu). No a on działa po to żeby zarabiać, a nie po to żeby był lubiany.
Wymuszanie pozytywnych ocen transakcji na Ali w zamian za gwarancję - no cóż, taki mamy świat. Jest to może trochę żenujące, ale nie jest niezrozumiałe.
3 sty 2017, o 10:12
Goldway masz jakieś redmi pro z odblokowanym bootloaderem?
3 sty 2017, o 10:44
Tak, oczywiście, zdążymy wysłać w tydzień.
Twój telefon został przez nas odebrany pod koniec grudnia, a teraz znajduje się w cetrum serwisowym Xiaomi. Niestety nie możemy przyśpieszyć naprawy.
Czy możesz podać mi numer zamówienia? Zgłoszę sprawę do managera sklepu i poproszę pracownika obsługującego Twój problem o wyjaśnienie.
____________________________________
--- Niestety nie
3 sty 2017, o 11:06
No i to jest właśnie kwintesencja chamstwa i olewania.
Telefon dostałem uszkodzony fabrycznie (kupno w październiku) - założony spór "return&refund" - zaakceptowany przez Goldway, telefon odesłany, a teraz... brednie o naprawie w centrum serwisowym i odesłaniu jak naprawią!
Piękny przykład jak sprzedawca traktuje kupującego jak cokolwiek pójdzie nie tak... a winy mojej żadnej :(
Aha i "Item delivered 2016-12-10 09:51 International Postal System" to zdecydowanie nie jest koniec grudnia
Wielka lipa Panie Goldway :(
3 sty 2017, o 20:03
Ze jak? Kolega ma czekac az telefon wroci z serwisu? A po co, dostaliscie tel i kasa z refunda leci na konto. Mam taka sama sprawe jak on "return & refund" ino, ze paczka dzis dotarla do Shenzen. Teraz jestem lekko podku..ny.
3 sty 2017, o 20:14
serwis musi chyba też potwierdzić że problem nie wyniknął z winy użytkownika(np zalanie), no ale nie wiem
3 sty 2017, o 20:17
nie, nie - w prywatnej wiadomości napisać więcej - że jak naprawią to mi odeślą ten naprawiony... co jest sk...wem po prostu!
Mam nadzieje ze Ali jednak w koncu zainterwieniuje w tej sprawie..
.
3 sty 2017, o 21:24
ja rowniez musialem sie z tina przepychac bo tez byl spor o nie w pelni sprawny telefon ale w koncu wyszlo na czesciowy zwrot ale latwo nie bylo
3 sty 2017, o 23:10
Powiem Wam, że zaczynam się martwić. Co prawda na razie kupiłem 1 telefon u Goldway'a i żona ma go od września, ale 2 kolejne są już we Francji. W planach kolejne 3 dla rodzinki ale zastanawiam się, czy jednak nie zmienić sprzedawcy :( Bo jak problem to schody konkretne się robią niestety. Oby to były przypadki i wpadki odosobnione...