przez HongKong_Goldway » 7 wrz 2016, o 05:45
To nie jest paczka od nas :O
Spróbuj proszę delikatnie zerwać pierwszą naklejkę z numerem paczki, zobacz co jest pod spodem. Jeśli możesz wyślij nam zdjęcie.
Prawdopodobnie zaszła pomyłka w sortowni SF Express.
Otwórz także "dispute" na Aliexpress.
Zgłosiłem sprawę do naszego serwisu, odpiszą dzisiaj.
Więc odpisali:
Grzebając po internecie znalazłem też inną odpowiedz innemu kupującemu z troszkę innym uszkodzeniem:
Więc mamy powyżej różnicę pomiędzy uszkodzeniem kwalifikującym się na naprawę gwarancyjną - > mój przypadek
a przypadek kogoś innego z miuipolska-> nie kwalifikującego się na wymianę gwarancyjną.
Konkluzja zrób sobie sam wyjdzie Ci taniej i nawet nie zaproponowano mi zwrotu kosztu chociażby tych 22 $ gdybym się na to zgodził/
Czyli sposób rozwiązania problemu taki sam w przypadku naprawy gwarancyjnej i nie gwarancyjnej. To pytam po co tego samego dnia wystawiałem komentarz aby przedłużyć sobie gwarancję. Jak z gwarancją jestem tak samo traktowany jak klient bez gwarancji.
Jak widzę sposób rozwiązania problemu?
- W Polsce mamy coś takiego jak odstąpienie od umowy czyli w skrócie ja zwracam telefon sprzedawca oddaje kasę (i tak tracę kasę na wysyłkę) -ale wiem zakup w chinach więc takie prawo nie obowiązuje.
Ale uważam że dobrym gestem z waszej strony było by podobne rozwiązanie tzn:
Proponuję że odeśle wam telefon (152.99$ tyle zapłaciłem) - zrobicie go sobie i sprzedacie jako refuba albo co zechcecie (obudowa w bardzo dobrym stanie). Dopłacę wam brakujące ok 180$ do czarnej Mi 5 3/64 z tej oferty
http://www.aliexpress.com/store/product ... 85137.htmlWtedy uznam że faktycznie ta gwarancja coś jest warta...
Po prostu przez tą wadę zraziłem się do tego modelu i go zwyczajnie nie chcę. Nie będziecie mieć pleców z mojego powodu bo nadal będę waszym klientem i daję państwu drugą szansę biorąc kolejny model (3 od Goldway)
Proszę o informację czy taka forma rozwiązania mojego problemu jest dla państwa do przyjęcia? Jeżeli nie to proszę dokonać korekty ile ewentualnie musiał bym dopłacić do wyżej wymienionego telefonu aby ta propozycja była by dla państwa do przyjęcia.
Proponuję rozsądny kompromis i coś co by dawało poczucie że jakaś gwarancja zakupu u państwa istnieje.
Zgodnie z warunkami gwarancji kupujący pokrywa koszty przesyłki w dwie strony. Oczywiście ekran w Twoim smartfonie zostanie naprawiony jeśli odeślesz go do nas ;).
Serwis poinformował Cię tylko, że szybciej i taniej byłoby nowy ekran i wymienić go samemu zamiast, czekać na naprawę i powrót paczki . Oczywiście co wybierzesz to Twoja decyzja.
Ostatnia aktualizacja statusu miała miejsce wczoraj, paczka jest już w Europie, realnie powinna być u Ciebie w poniedziałek.