przez HongKong_Goldway » 5 maja 2016, o 08:24
Jak i ja :) Niemniej, stała się rzecz dziwna - czy to tak miało być? Po przypomnieniu myku z ubezpieczeniem 5% dokupiłem itemów garść zgodnie z sugestią Goldway, naskrobałem PM (chyba nie odbiera, skrzynka full?) i grzecznie przyglądałem się co dalej... Po 24h napisał mi w zamówieniu, zadziwiony majfrend z aliexpress z pytaniem "ale co to i po co" :D Odpisałem zgodnie z prawdą co to i po co.
Dziś z rana patrze i spadło na mnie błogosławieństwo wysyłki mojego zamówionego telefonu! Itemy nadal awaiting. Radośc wielka, ale co z itemami? To nie powinno iśc razem? Spóźniłem się? No nie powiecie mi że to też jest w FAQ..
pozdr,
Nie byłem dostępny przez ostatnie 2 dni, nadrabiam Wasze wiadomości.
Co do ubezpieczenia -
Jest OK, bez obaw, poinformowałem ekipę w Chinach o wyjątkowości sytuacji, ubezpieczenie aktywowane. W razie pytań PW.
____________________________________________________
Odpowiedzi na poprzednie posty:
Oukitel K6000 Pro - nie będziemy mieli tego modelu w sprzedaży.
Redmi 3 Pro z aukcji
http://www.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-3-Pro-Prime-Snapdragon-616-Octa-Core-Mobile-Phone-3GB-RAM-32GB-ROM/32641550000.html-
polskiego języka nie ma w oficjalnym ROM od Xiaomi.