Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

18 gru 2017, o 14:41

A nie mogłeś kupić jakiejś porządnej marki? Może wtedy nie trzeba by było odsyłać i nie byłoby rozczarowań.

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

18 gru 2017, o 15:45

clorox napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


To znajomych telefony bo chcieli :-) takie tanie wodoodporne cegły

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

18 gru 2017, o 17:05

Nieogarnalem, że chodzi tu o chiński Allianz :D mój błąd.

Wysłane z mojego ZUK Z2131 przy użyciu Tapatalka

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

19 gru 2017, o 13:25

Ja wczoraj zgłosiłem szkodę, czekam teraz na maila z serwisu, ciekawe jak będzie w moim przypadku...

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

19 gru 2017, o 14:40

Marcino20 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Daj znać jaki telefon wysłałeś i co dostaniesz

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

19 gru 2017, o 16:41

alban7314 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Wysyłam jutro Mi Note 2, 4/64gb, używany chwile, można powiedzieć, że nowy, siadł wyświetlacz, mruga, połowa wygląda jakby nie stykało.
Sam ciekawy jestem co dostanę, bo raczej nie naprawią, za drogi koszt i brak aktualnie w PL nowym wyświetlaczy do Mi Note 2.
Zastanawiam się również nad podejściem, bo OWU zostało stworzone zapewne pod egzotyczne marki, których nie ma w oficjalnej dystrybucji w PL typu Leeco itp. A Mi Note 2 jest dostępny u nas i szukając najbardziej zbliżonego modelu na ewentualną wymianę, powinni wysłać taki sam model skoro jest w oficjalnej dystrybucji PL dostępny bez problemu.
Ale z tego co widzę co oni wyprawiają i jak podchodzą do wymiany to mam pewne obawy...

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

19 gru 2017, o 17:18

Marcino20 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Najpewniej słuszne.

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

28 gru 2017, o 17:01

Marcino20 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Wysyłam jutro Mi Note 2, 4/64gb, używany chwile, można powiedzieć, że nowy, siadł wyświetlacz, mruga, połowa wygląda jakby nie stykało.
Sam ciekawy jestem co dostanę, bo raczej nie naprawią, za drogi koszt i brak aktualnie w PL nowym wyświetlaczy do Mi Note 2.
Zastanawiam się również nad podejściem, bo OWU zostało stworzone zapewne pod egzotyczne marki, których nie ma w oficjalnej dystrybucji w PL typu Leeco itp. A Mi Note 2 jest dostępny u nas i szukając najbardziej zbliżonego modelu na ewentualną wymianę, powinni wysłać taki sam model skoro jest w oficjalnej dystrybucji PL dostępny bez problemu.
Ale z tego co widzę co oni wyprawiają i jak podchodzą do wymiany to mam pewne obawy...
Marcino20 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
I jak tam?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

31 gru 2017, o 13:10

alban7314 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Na tą chwilę żarty!!! Na trzeci dzień roboczy wysłali oczywiście bez powiadomienia wcześniejszego Samsunga SM-N910F, hmm, patrzę co to i wychodzi, że Samsung Galaxy Note 4, cztery!! Telefon z 2014 roku, pewnie jakiś leżak magazynowy. Wycofany już ze sprzedaży. Antutu na poziomie 58 tyś (mój Mi Note 2 ma 160 tyś), połowa pamięci, mniej ramu, co tu duzo mówić, aktualnie telefon na poziomie klasycznego średniaka. W 2014 to był flagowiec, ale w 2017 zaszedł mały postęp techniczny...
Od razu napisałem maila, żeby nie wysyłali tego do mnie bo nie odbiorę, zadzwoniłem też do serwisu S.B.E., oni odesłali mnie do Allianz :shock:
Napisałem do Allianz, oni przeciągnęli ponad dzień bo paczka wyszła do mnie :-x odmowa odbioru, wróciła o S.B.E.
Allianz odpisał, że nie mogą wymienić urządzenia na inne bo o wszystkim decyduje serwis. Klasyczne odbijanie piłeczki.
Wtedy napisałem im konkretne dwie wiadomości, do drugiej dołączyłem dwa załączniki, jak dla niedorozwiniętych musiałem zrobić tabelki.
Od razu dodałem, ze nic nie sugeruje tylko pokazuję im co wysłali i na jakie przykładowe urządzenia mogła by być wymiana.

Obrazek
Obrazek

Odpowiedzi od Allianz są podobne do suportu GearBest: bardzo nam przykro, ale niestety, dziekujemy za sugestie, ale... No tragedia, jakby Ci konsultanci wczoraj pracowali w centrali Lidla i wiedzieli więcej o spożywce niż o telefonach.
Po kilku mocniejszych słowach kiedy zorientowali się, że paczki nie odebrłem i ktoś zobaczył tablekę i może coś załapał, dostałem odpowiedz:
"dziękujemy za informacę i potwierdzam, że sprawa jest weryfikowana. Potwierdzę kiedy otrzymamy informację dotyczące Pana zgłoszenia"

Czekam, 2 stycznia będzie piąty dzień roboczy, taki mają czas na zakończenie. Jeżeli wyślą mi znów jakiegoś gruza lub nie zmienią decyzji, wysyłam oficjalne odwołanie, jak nie podziała to droga sądowa.
Zwróciłem im uwagę, aby zobaczyli jaka firma jest pod adresem odbioru urządzenia. Centrum dochodzenia odszkodowań, w którym pracuje połączony z kancelarią prawną, także prosić ich nie będę, tylko wymagam tego co ma zapewnić polisa, za którą zapłaciłem przy zakupie telefonu.

W OWU jest też napisane, że telefon, który jest na gwarancji nie może być aktualnie wycofany z rynku, a dają Nota 4, którego juz nie ma (to co to działa tylko w jedną stronę i ciekawe czy nowy?), plus jest też mowa o porównywalnych parametrach co w ogóle naginają i nie rozumieją oraz, że telefon przechodzi na własność serwisu :-o Czyli zabierają mojego Mi Note 2 całkowicie nowego z wadliwym wyświetlaczem (na trzeci dzień padł, telefon nie skalany półryską), wymieniają wyświetlacz i mają nowy tel o wartości 2 tyś w PL na wymianę lub odsprzedaż (albo jako dawce części), a mi wysyłają za to Galaxy Nota 4, który jest aktualnie warty 800zł na olx? Perfidne działanie serwisu nastawione na jak największą korzyść. Sory, ale nie przy telefonie tej klasy, zeszłorocznym flagowcu.

Jak zakończę z nimi przeprawę, napiszę nowego długiego posta wraz z treściami wiadomości, zobaczycie jaka patologia tam się odstawia.

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

31 gru 2017, o 13:36

Z tego co widzę ta gwarancja to jeden wielki żart, ja bym się nawet nie spodziewał leżaka magazynowego w postaci tego Note, tylko zwykłego refurba :-)

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

31 gru 2017, o 14:17

Wiesz co nie tyle Gwarancja Allianz co działania sewisu. OWU nie są złe i w założeniu powinno to dobrze działać, ale S.B.E. chce urzeźbić na tym jak najwięcej... A z tym refubrished to chyba masz racje, o nówkę Nota 4 cięzko w praktycznie już 2018 roku.

Re: Gwarancja aliexpress - allianz

1 sty 2018, o 10:56

Ja mam drugiego homtom ht20 pro u nich w serwisie zobaczymy tym razem co odeślą.
Z pierwszym z nimi walczę i czekam na decyzję bo odwołałem się od tego że dostałem samsunga s4.
Tak jak kolega zrobiłem zestawienie homtom ht20 pro a Samsung s4

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz