przez sliver003 » 26 lut 2017, o 15:26
Czy wiecie jakim poleceniem można ten tracker przywrócić do ustawień fabrycznych? Próbowałem reset# oraz factory# ale żadne nie działa. Wydaje mi się, że problemem jest nazwa apn od Virgin - za długa albo myślnik robi problem. Mam teraz włożoną kartę iPlus'a z ustawionym apn "internet". Zmieniłem na "virgin-internet", tracker odpowiedział ok, restart z prądu ale mimo to nadal przesyłał dane na gps-trace.com. Próbowałem jeszcze z innych apn typu virgininternet, virgin-internet2, virgin i na każdym przesyłał nadal dane. Przestał dopiero jak ustawiłem punkt dostępowy o nazwie "dupa" :)
Edit:
Sprawdzałem jeszcze raz i jednak obojętnie co ustawie jako APN (nawet "dupa"), robię restart zasilania, wysyłam "param#" a tracker potwierdza zapisane nowe ustawienia to na iPlus przesyłanie danych na gps-trace.com zawsze działa. Albo karta iPlusa przyjmuje każde ustawienie albo tracker mimo, odpowiedzi sms o nowych nastawach cały czas trzyma pierwszą konfigurację...